Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
Do naszego zespołu poszukujemy obecnie:
-
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- kontakt telefoniczny oraz mailowy
-
aktywizację Klientów – podejmowanie działań mających na celu zachęcenia do aktywnego korzystania z posiadanych produktów
-
obsługę systemów operacyjnych
-
wykształcenia minimum średniego
-
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
-
pracy w dwóch zmianach, w godzinach 9-17 lub 12-20
-
komunikatywności, dobrej dykcji
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
-
samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność
-
pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
-
pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce
z dopiskiem: P/CCO/ZAK/08/16 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.