Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Aktywacji i Utrzymania Klienta (Contact Center)
Miejsce pracy: Warszawa
W zależności od Zespołu Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- kontakt telefoniczny oraz mailowy
- aktywizację Klientów – podejmowanie działań mających na celu zachęcenia do aktywnego korzystania z posiadanych produktów
- obsługę systemów operacyjnych
Bądź:
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami- kontakt telefoniczny oraz mailowy
- akcję Win Back- telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami, mający na celu przedłużenie współpracy
- obsługę systemów operacyjnych
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia minimum średniego
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- pracy w dwóch zmianach: od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 12-20
- komunikatywności, dobrej dykcji
Dołącz do nas, a otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność
- pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
- pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce
z dopiskiem: P/CCO/ZAK/01/17 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.