Do naszego zespołu poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko:
-
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami - kontakt telefoniczny oraz mailowy
-
Aktywizację Klientów – podejmowanie działań mających na celu zachęcenia do aktywnego korzystania z posiadanych produktów
-
Obsługę systemów operacyjnych
-
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami - kontakt telefoniczny oraz mailowy
-
Akcję Win Back - telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami, mający na celu przedłużenie współpracy
-
Obsługę systemów operacyjnych
-
Wykształcenia minimum średniego
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
-
Pracy w dwóch zmianach: od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17 lub 12-20
-
Komunikatywności, dobrej dykcji
-
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
-
Wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
-
Benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego
-
Samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność
-
Pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem
-
Pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce
z dopiskiem: P/CCO/ZAK/08/16 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.