FallWork Sp z o.o.
To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
To jedna z wiodących firm branży agencji pracy i doradztwa personalnego. Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi - w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania - pracy tymczasowej, rekrutacji specjalistycznych na stanowiska wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
- Nr ref.: MłSpAdm/PAR/2017
Opis stanowiska:
Wykonywanie zadań administracyjno-technicznych związanych z wdrażaniem instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, w zakresie funduszy strukturalnych, w tym w szczególności:
- Obsługa administracyjno-techniczna Departamentu, w tym: przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji kierowanej do Departamentu;
- Prowadzenie archiwizacji dokumentów Departamentu;
- Ewidencjonowanie obiegu dokumentów w Departamencie
- Prowadzenie sekretariatu Departamentu;
- Obsługa rejestrów kancelaryjnych;
- Wykonywanie zadań organizacyjno-technicznych;
- Przygotowywanie projektów standardowej korespondencji;
- Przygotowywanie projektów dokumentów wg określonych wzorów schematów;
- Przestrzeganie obowiązujących procedur i przepisów prawa;
- Udzielanie informacji innym pracownikom w zakresie wykonywanych zadań;
- Utrzymywanie roboczych kontaktów i współpracy z jednostkami współpracującymi;
- Kierowanie się zasadami pracy zespołowej wobec współpracowników, w tym aktywne włączanie się w pomoc innym pracownikom Departamentu w sytuacjach tego wymagających;
- Wykonywanie zgodnie z poleceniem przełożonego, innych działań związanych z zakresem zadań Departamentu.
Wymagania:
- Wykształcenie: średnie ( licencjackie lub wyższe magisterskie pożądane);
- Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu sekretariatu lub 0,5 roku na równorzędnym stanowisku w jednostce sektora publicznego lub jednostce wspierającej rozwój przedsiębiorczości;
- Bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, faks);
- Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym;
- Bardzo dobra znajomość narzędzi biurowych MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel);
- Znajomość specyfiki kontaktu telefonicznego.
Oferujemy:
- Pracę w renomowanej instytucji państwowej w centrum Warszawy
- Umowę o pracę
- Bardzo dobre warunki finansowe