Budimex SA to największa i najbardziej dynamiczna spółka giełdowa działająca w branży budowlanej w Polsce nieprzerwanie od 1968r.
Naszym głównym udziałowcem jest Ferrovial – światowy lider w infrastrukturze transportowej zatrudniający ponad 70 000 pracowników i działający w ponad 15 krajach na świecie. Mając status generalnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: infrastrukturalnego, kubaturowego, przemysłowego i energetycznego.
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa infrastrukturalnego poszukujemy osób na stanowisko:
Do Twoich zadań należeć będzie:
- bieżąca kontrola realizacji dostaw,
- koordynację prac dostawców usług transportowych,
- rozliczanie sprzętu i transportu materiałów na kontrakcie,
- przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia na podobnym stanowisku,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS-Office i systemu Microsoft,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- komunikatywności.
Kandydatom spełniającym nasze oczekiwania oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
- opiekę medyczną w prywatnych placówkach medycznych oraz bogaty pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, karnet na zajęcia rekreacyjno-sportowe),
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą opcji APLIKUJ. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.