Najnowsze oferty pracy

  • Referent / Referentka w Wydziale ds. Umów

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wprowadzanie do elektronicznego systemu wewnętrznego nowych umów kosztowych i przychodowych oraz aktualizację umów istniejących, Podpinanie właściwych obiektów najmu do umów kosztowych i przychodowych w systemie oraz - w przypadku...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
  • Inspektor / Starszy Inspektor (pracownik kancelarii)

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
  • Starszy specjalista ds. obsługi korporacyjnej

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce, Organizacja spotkań kadry zarządzającej – przygotowanie stosownej dokumentacji, Obsługa korespondencji wychodzącej/przychodzącej, Sporządzanie raportów, sprawozdań, prezentacji na potrzeby kadry...
  • Referent / Referentka ds. administracji

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów....
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    ManpowerGroup   Duchnice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.
    5 dni
    Zadania: Zaangażowanie w proces importu/eksportu towarów z fabryki Komunikacja z firmą w Kijowie oraz z operatorem logistycznym na terenie Polski; Przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów do odpraw celnych; Inne prace administracyjne; Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku biurowym...
  • Office Support z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców; Obsługa systemów i aplikacji; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; Obsługa urządzeń biurowych; Sporządzanie zamówień; Wsparcie administracyjne; Drobne prace fizyczne, np. przy...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Elektronowa 2    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z kontrahentami; Prace magazynowe (czasami trzeba coś przenieść, wypakować itp.) Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień kontrahentów i punktów pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo;
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Administracji

KGL S.A.
Klaudyn
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
216 dni temu
KGL od ponad 30 lat działa w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych. Jesteśmy dostawcą granulatów polimerów termoplastycznych oraz producentem opakowań z tworzyw sztucznych.
 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Klaudyn
Oferujemy:
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz premię miesięczną
  • prywatną opiekę medyczną Medicover
  • kartę Multisport
  • ubezpieczenie grupowe PZU
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.)
  • wyjazdy integracyjne
Twój zakres obowiązków:
  • nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki
  • zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu
  • wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia współpracy
  • nadzór nad firmami zewnętrznymi wykonującymi prace na terenie zakładu
  • ewidencja, wydawanie i nadzór nad środkami chemicznymi i higienicznymi
  • przygotowanie grafików dla portierów i innych pracowników działu administracji
  • zarządzanie i ewidencjonowanie aparatów telefonicznych wydawanych pracownikom Spółki oraz bieżąca aktualizacja spisu kontaktów
  • nadzór nad prawidłową utylizacją odpadów – obsługa programu BDO
  • sporządzanie, aktualizowanie, bieżące prowadzenie i archiwizacja dokumentów działu administracji
Nasze wymagania:
  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość MS Office – w szczególności Microsoft Excel
  • zdolności techniczne
  • dobra organizacja pracy
  • czynne prawo jazdy kat. B
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do KGL S.A. wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez KGL S.A. z siedzibą w Klaudynie (05-080), przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 17, posiadająca numer REGON: 017427662, numer NIP: 1181624643 oraz numer KRS: 0000092741, tel.: +48 22 321 30 00, fax: +48 22 321 30 09, Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez KGL S.A. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktu

W spółce KGL S.A. z siedzibą w Klaudynie nie powołano inspektora ochrony danych osobowych w rozumieniu rozdziału IV sekcji 4 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi do czasu uprawomocnienia się orzeczenia kończącego postepowanie w spawie.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji oraz złożenia ewentualnej oferty zatrudnienia na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres trwania procesu rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach nie dłużej niż do momentu wycofania zgody.

Twoje dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów prawa oraz umów.
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Masz prawo uzyskania standardowych klauzul umownych.
W razie pytań możesz się z nami skontaktować telefonicznie, listownie lub pod adresem kbi@kgl.pl.
 

Poznaj

KGL S.A.

O spółce KGL

KGL S.A. to polska spółka notowana na giełdzie, zajmującą się produkcją i sprzedażą folii oraz opakowań z tworzyw sztucznych, a także dystrybucją granulatów tworzyw sztucznych oraz importem surowców i półproduktów z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku. Od lat koncentrujemy działania na zwiększeniu skali działalności produkcyjnej. W tym zakresie sukcesywnie rozbudowujemy zaplecze produkcyjne poprzez zakup i budowę hal produkcyjnych i magazynowych oraz zakup maszyn i urządzeń. Posiadamy nowoczesne Centrum Badań i Rozwoju (CBR), w którym opracowywane są projekty nowych, innowacyjnych produktów oraz własną narzędziownie.
KGL JAKO PRACODAWCA

W całej Grupie KGL pracuje łącznie 750 osób w kilku lokalizacjach. Pomimo ogromnej skali działalności, w codziennym zarządzaniu dokładamy starań, aby spółka zachowała swój pierwotny charakter i aby każdy z naszych Pracowników czuł się częścią wielkiej rodziny KGL.

Jako Pracodawca dbamy o terminowość wypłat wynagrodzenia, doskonalimy nasze systemy premiowe, a także ich sprawiedliwe przydzielanie oraz rozbudowujemy kafeterię benefitów. Każdy z naszych Pracowników jako dodatek otrzymuje opiekę medyczną oraz kartę Multisport lub bilety do kina czy teatru.
 
Dynamika rozwoju naszego biznesu sprawia, że każdy nowy Pracownik może wykazać się inicjatywą i realizować nie tylko wypracowane standardy ale również własne pomysły.

Podobne oferty

  • Referent / Referentka w Wydziale ds. Umów

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Wprowadzanie do elektronicznego systemu wewnętrznego nowych umów kosztowych i przychodowych oraz aktualizację umów istniejących, Podpinanie właściwych obiektów najmu do umów kosztowych i przychodowych w systemie oraz - w przypadku...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów...
  • Inspektor / Starszy Inspektor (pracownik kancelarii)

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, Pl. Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główny zakres obowiązków: rejestrowanie oraz dystrybucja korespondencji przychodzącej i wychodzącej ze Spółki przygotowanie korespondencji do wysyłki pocztowej współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie usług pocztowych przygotowanie i wysyłka korespondencji pocztą kurierską...
  • Starszy specjalista ds. obsługi korporacyjnej

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji w Spółce, Organizacja spotkań kadry zarządzającej – przygotowanie stosownej dokumentacji, Obsługa korespondencji wychodzącej/przychodzącej, Sporządzanie raportów, sprawozdań, prezentacji na potrzeby kadry...
  • Referent / Referentka ds. administracji

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Bieżąca obsługa recepcji, w tym powitanie i obsługa gości, obsługa połączeń telefonicznych. Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta tradycyjna i elektroniczna). Organizacja oraz obsługa spotkań dla pracowników oraz klientów....
  • Pracownik administracyjno-biurowy

    ManpowerGroup   Duchnice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.
    5 dni
    Zadania: Zaangażowanie w proces importu/eksportu towarów z fabryki Komunikacja z firmą w Kijowie oraz z operatorem logistycznym na terenie Polski; Przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów do odpraw celnych; Inne prace administracyjne; Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku biurowym...
  • Office Support z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców; Obsługa systemów i aplikacji; Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; Obsługa urządzeń biurowych; Sporządzanie zamówień; Wsparcie administracyjne; Drobne prace fizyczne, np. przy...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Elektronowa 2    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z kontrahentami; Prace magazynowe (czasami trzeba coś przenieść, wypakować itp.) Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień kontrahentów i punktów pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo;
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...