Najnowsze oferty pracy

  • Inspektor w Domu Kultury - Pracownik administracyjny

    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”   Warszawa, Dom Kultury „Rakowiec”    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.
    16 godz.
    realizacja zadań z zakresu bieżącej działalności Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie programu kulturalno - edukacyjnego Domu Kultury - możliwość prowadzenia własnych projektów kulturalnych, przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu zajęć oraz programu imprez kulturalnych,...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
  • Specjalista ds. organizacji szkoleń

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Zadania: Obsługa administracyjna zamówień na usługi szkoleniowe oraz ich rejestracja na platformie szkoleniowej i w systemach wewnętrznych działu Monitorowanie i kontrolowanie poprawności danych w systemach zgodnych z warunkami zamówienia Planowanie i organizowanie zasobów do realizacji...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, ul. Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Główne obowiązki: udzielanie informacji dot. dostępnego w Polsce systemu wsparcia przedsiębiorców w kryzysie, w tym udzielanie wyjaśnień i informacji o dyrektywie 2019/1023 oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi w tym zakresie; przygotowywanie merytorycznych materiałów edukacyjnych...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    19 godz.
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure efficient delivery of services to all...
  • Główny specjalista w Zespole Oświaty Zawodowej i Problematyki Społecznej

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Współpraca z dyrektorem zespołu oraz organizacjami członkowskimi ZRP w zakresie monitoringu regulacji prawnych oraz opracowywania opinii do założeń projektów aktów prawnych dotyczących problematyki oświaty zawodowej i rynku pracy, zwłaszcza dualnego kształcenia zawodowego w rzemiośle....
  • Pracownik ds. jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej i obsługi sekretariatu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    22 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Administracji

KGL S.A.
Klaudyn
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
253 dni temu
KGL od ponad 30 lat działa w branży przetwórstwa tworzyw sztucznych. Jesteśmy dostawcą granulatów polimerów termoplastycznych oraz producentem opakowań z tworzyw sztucznych.
 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Klaudyn
Oferujemy:
  • wynagrodzenie zasadnicze oraz premię miesięczną
  • prywatną opiekę medyczną Medicover
  • kartę Multisport
  • ubezpieczenie grupowe PZU
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.)
  • wyjazdy integracyjne
Twój zakres obowiązków:
  • nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki
  • zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu
  • wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia współpracy
  • nadzór nad firmami zewnętrznymi wykonującymi prace na terenie zakładu
  • ewidencja, wydawanie i nadzór nad środkami chemicznymi i higienicznymi
  • przygotowanie grafików dla portierów i innych pracowników działu administracji
  • zarządzanie i ewidencjonowanie aparatów telefonicznych wydawanych pracownikom Spółki oraz bieżąca aktualizacja spisu kontaktów
  • nadzór nad prawidłową utylizacją odpadów – obsługa programu BDO
  • sporządzanie, aktualizowanie, bieżące prowadzenie i archiwizacja dokumentów działu administracji
Nasze wymagania:
  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość MS Office – w szczególności Microsoft Excel
  • zdolności techniczne
  • dobra organizacja pracy
  • czynne prawo jazdy kat. B
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do KGL S.A. wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez KGL S.A. z siedzibą w Klaudynie (05-080), przy ul. Gen. Władysława Sikorskiego 17, posiadająca numer REGON: 017427662, numer NIP: 1181624643 oraz numer KRS: 0000092741, tel.: +48 22 321 30 00, fax: +48 22 321 30 09, Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez KGL S.A. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktu

W spółce KGL S.A. z siedzibą w Klaudynie nie powołano inspektora ochrony danych osobowych w rozumieniu rozdziału IV sekcji 4 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi do czasu uprawomocnienia się orzeczenia kończącego postepowanie w spawie.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji oraz złożenia ewentualnej oferty zatrudnienia na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres trwania procesu rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach nie dłużej niż do momentu wycofania zgody.

Twoje dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów prawa oraz umów.
Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Masz prawo uzyskania standardowych klauzul umownych.
W razie pytań możesz się z nami skontaktować telefonicznie, listownie lub pod adresem kbi@kgl.pl.
 

Poznaj

KGL S.A.

O spółce KGL

KGL S.A. to polska spółka notowana na giełdzie, zajmującą się produkcją i sprzedażą folii oraz opakowań z tworzyw sztucznych, a także dystrybucją granulatów tworzyw sztucznych oraz importem surowców i półproduktów z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynku. Od lat koncentrujemy działania na zwiększeniu skali działalności produkcyjnej. W tym zakresie sukcesywnie rozbudowujemy zaplecze produkcyjne poprzez zakup i budowę hal produkcyjnych i magazynowych oraz zakup maszyn i urządzeń. Posiadamy nowoczesne Centrum Badań i Rozwoju (CBR), w którym opracowywane są projekty nowych, innowacyjnych produktów oraz własną narzędziownie.
KGL JAKO PRACODAWCA

W całej Grupie KGL pracuje łącznie 750 osób w kilku lokalizacjach. Pomimo ogromnej skali działalności, w codziennym zarządzaniu dokładamy starań, aby spółka zachowała swój pierwotny charakter i aby każdy z naszych Pracowników czuł się częścią wielkiej rodziny KGL.

Jako Pracodawca dbamy o terminowość wypłat wynagrodzenia, doskonalimy nasze systemy premiowe, a także ich sprawiedliwe przydzielanie oraz rozbudowujemy kafeterię benefitów. Każdy z naszych Pracowników jako dodatek otrzymuje opiekę medyczną oraz kartę Multisport lub bilety do kina czy teatru.
 
Dynamika rozwoju naszego biznesu sprawia, że każdy nowy Pracownik może wykazać się inicjatywą i realizować nie tylko wypracowane standardy ale również własne pomysły.

Podobne oferty

  • Inspektor w Domu Kultury - Pracownik administracyjny

    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”   Warszawa, Dom Kultury „Rakowiec”    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.
    16 godz.
    realizacja zadań z zakresu bieżącej działalności Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie programu kulturalno - edukacyjnego Domu Kultury - możliwość prowadzenia własnych projektów kulturalnych, przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu zajęć oraz programu imprez kulturalnych,...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    18 godz.
    Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
  • Specjalista ds. organizacji szkoleń

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Zadania: Obsługa administracyjna zamówień na usługi szkoleniowe oraz ich rejestracja na platformie szkoleniowej i w systemach wewnętrznych działu Monitorowanie i kontrolowanie poprawności danych w systemach zgodnych z warunkami zamówienia Planowanie i organizowanie zasobów do realizacji...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, ul. Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Główne obowiązki: udzielanie informacji dot. dostępnego w Polsce systemu wsparcia przedsiębiorców w kryzysie, w tym udzielanie wyjaśnień i informacji o dyrektywie 2019/1023 oraz współpraca z instytucjami zewnętrznymi w tym zakresie; przygotowywanie merytorycznych materiałów edukacyjnych...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    19 godz.
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of responsibility: Ensure efficient delivery of services to all...
  • Główny specjalista w Zespole Oświaty Zawodowej i Problematyki Społecznej

    Związek Rzemiosła Polskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Współpraca z dyrektorem zespołu oraz organizacjami członkowskimi ZRP w zakresie monitoringu regulacji prawnych oraz opracowywania opinii do założeń projektów aktów prawnych dotyczących problematyki oświaty zawodowej i rynku pracy, zwłaszcza dualnego kształcenia zawodowego w rzemiośle....
  • Pracownik ds. jakości realizacji usług w zakresie obsługi pasażerskiej i obsługi sekretariatu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    22 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...