TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa administracyjna Programów prowadzonych w ramach realizacji Programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”, kontakt z interesariuszami Programu (wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz wsparcie naukowców w...
Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 7 800 - 11 700 zł brutto/mies.
5 dni
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Siedziba w Gdańsku Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i wykonywanie analiz związanych z aktywnością polskiego sektora kosmicznego,...
Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw w świecie zajmujących się recyklingiem i kompleksową gospodarką odpadami. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 30 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 47 miastach na terenie całej Polski.
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracownikówna stanowisku:
Młodszy specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Sztutowska 18C
Zakres obowiązków:
Obsługa biurowo-kancelaryjna, nadzór nad obiegiem dokumentów
Współpraca z Centralą Grupy w zakresie bieżącej obsługi księgowej oraz kadrowej
Kontakt z Kontrahentami Firmy oraz Urzędami
Tworzenie dokumentacji w systemie BDO
Wsparcie w realizacji kontraktów
Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi
Szukamy Ciebie, jeśli:
Masz dobrą znajomość w MS Office oraz narzędzi internetowych
Posiadasz dobrą organizację pracy
Umiesz ustalać priorytety w wykonywaniu różnorodnych czynności
Porozumiewasz się w języku angielskim lub niemieckim
Masz samodzielność w działaniu oraz dbasz o dyskrecję
Oferujemy:
Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
Pracę w Spółce o stabilnej pozycji na rynku
Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole
Pakiet benefitów (karta MultiSport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna)
REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 32 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w ponad 50 miastach na terenie całej Polski.
TELUS DigitalGdańsk, Olivia Business Centre
praca zdalna / hybrydowa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Zadania: Przywitanie pracowników oraz gości TELUS Digital Utrzymanie bezpieczeństwa poprzez przestrzeganie procedur i kontrolę dostępu; dziennik monitorowania; wydawanie identyfikatorów dla gości Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych Wspieranie zespołu kierowniczego podczas wizyt u...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa administracyjna Programów prowadzonych w ramach realizacji Programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”, kontakt z interesariuszami Programu (wewnętrznymi i zewnętrznymi) oraz wsparcie naukowców w...
Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej przechowywanie, archiwizowanie i aktualizowanie. Wykonywanie...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
asystent umowa zlecenie / o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat 7 800 - 11 700 zł brutto/mies.
5 dni
Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna, ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Siedziba w Gdańsku Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: planowanie i wykonywanie analiz związanych z aktywnością polskiego sektora kosmicznego,...
Jesteśmy otwarci na osoby pełne zapału i chętne do nauki, nawet jeśli nie masz jeszcze doświadczenia w branży. Dołącz do naszego zespołu w centrali aptek Gemini i rozwijaj się razem z nami. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podjąć wyzwanie i zdobyć cenne umiejętności w dynamicznym...
Na co dzień będziesz zajmować się: Przyjmowanie od klientów zewnętrznych zamówień i forecastów; Wprowadzanie zamówień do systemu Oracle oraz nadzorowanie ich realizacji; Koordynowanie odbiorów produktów przez klientów, wystawianie faktur; Kompletacja dokumentacji wysyłkowej; Obsługa...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...