Grecos Holiday to czołowy touroperator na rynku, specjalizujący się w organizowaniu dla naszych Klientów niezapomnianego wypoczynku w Grecji. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy do pracy w głównej siedzibie firmy w Poznaniu kandydatów na stanowisko
do Działu Obsługi Destynacji, koordynującego pracę naszych rezydentów, pilotów i animatorów na 22 greckich destynacjach.
Młodszy specjalista ds. administracji
Twoje zadania:
- obsługa administracyjna pracowników sezonowych (rezydentów, pilotów, animatorów) – wyposażenie ich w narzędzia i materiały do pracy, logistyka magazynowa,
- wsparcie administracyjne zespołu – współorganizacja i koordynacja procesów szkoleń, wydarzeń motywacyjnych, projektów,
- kontrola rozliczeń i wyników sprzedaży pracowników,
- przygotowywanie raportów, zestawień, analiz,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji.
Nasze oczekiwania:
- samodzielność w działaniu i bardzo dobre zdolności organizacyjne,
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki turystyczne, ekonomiczne, administracyjne, zarządzanie),
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- biegła, praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel, Power Point),
- komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
- łatwość szybkiego uczenia się i przyswajania wiedzy,
- mile widziane zainteresowanie branżą turystyczną.
Oferujemy:
- pracę na pełen etat w centrali touroperatora o ugruntowanej pozycji na rynku turystycznym,
- elastyczne godziny pracy w modelu hybrydowym,
- współpracę w młodym, zaangażowanym zespole,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
- pakiet benefitów, m.in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, zniżki na wycieczki z oferty Grecosa, wyjazdy integracyjne,
- realna możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy,