Anovo Polska należy do Grupy Anovo światowego lidera wśród dostawców usług serwisowych dla rynku telekomunikacyjnego i multimedialnego. Naszym Klientom na całym świecie oferujemy najwyższej jakości naprawy sprzętu. Współpracujemy z największymi światowymi markami świadcząc dla nich najwyższą jakość usług serwisowych. Rozwijamy i udoskonalamy rozwiązania, które wydłużają cykl życia zaawansowanych technicznie produktów.
Od marca 2015 staliśmy się częścią globalnej firmy INGRAM MICRO, największego na świecie sprzedawcy i dystrybutora produktów elektronicznych, świadczącego usługi dla największych światowych gigantów. Zapewnia swoim partnerom biznesowym wsparcie technologiczne aby mogły bardziej efektywnie i skutecznie działać na rynkach, którym służą.
Obecnie poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
- Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- UMOWA O PRACĘ NA CZAS NIEOKREŚLONY PO 15 MIESIĄCACH,
- Bogaty pakiet socjalny (bony świąteczne – 2 razy w roku, dopłaty do wypoczynku, dofinansowanie do karty Multisport, wyjazdy integracyjne możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, premia za staż pracy),
- Praca od poniedziałku do piątku – I zmiana,
- Rozbudowany system premiowania,
- Nagradzamy innowacyjne myślenie, pomysłowość i lojalność.
- Odbieranie połączeń telefonicznych,
- Obsługa poczty mailowej i tradycyjnej - przychodzącej/wychodzącej i przekazywanie jej do odpowiednich osób,
- Rejestracja korespondencji,
- Opieka nad salami konferencyjnymi (dokonywanie rezerwacji),
- Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych w tym organizacja cateringu,
- Organizacja przyjazdów gości (rezerwacja hoteli i transportu),
- Składanie zamówień na materiały biurowe i artykuły spożywcze,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Minimum średnie wykształcenie,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- Praktyczna dobra znajomość pakietu MS Office,
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.