Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Sekretariatu

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...
  • Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

    Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
  • Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sekretariatu i ds. organizacyjno-samorządowych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
  • Asystent / Asystentka Biura

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.
    9 godz.
    Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Asystent/ka dyrektora centrum dystrybucyjnego

    ManpowerGroup   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    13 godz.
    Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
  • Pracownik Recepcji

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Sekretarka Gdynia
Młodszy Specjalista ds. administracji (sekretariat Zarządu)

Młodszy Specjalista ds. administracji (sekretariat Zarządu)

KLIMOR
Gdynia, ul. Krzywoustego 5
młodszy specjalista (junior)
umowa o pracę
praca stacjonarna
787 dni temu

Spółka KLIMOR sp. z o.o., do biura w Gdyni ul. Krzywoustego 5 poszukuje osoby na stanowisko- w dwuosobowym sekretariacie Zarządu:

Młodszy Specjalista ds. administracji (sekretariat Zarządu)
Miejsce pracy: Gdynia, ul. Krzywoustego 5
ZADANIA:
  • obsługa głównego sekretariatu firmy pod kątem administracyjnym: prowadzenie spraw biurowych, dokumentacji, przyjmowanie telefonów, obsługa poczty, prowadzenie bazy dokumentów, udział w przepływie dokumentów pomiędzy zakładami firmy;
  • wstępna weryfikacja poprawności dokumentów wchodzących do firmy (faktury, pisma, dokumenty) i ich dalsza dystrybucja, wprowadzanie faktur do systemu dekretacji;
  • obsługa dyrekcji w zakresie spraw administracyjno-biurowych;
  • współpraca z kurierami, dostawcami zewnętrznymi, przedstawicielami poczty w zakresie organizacji wysyłek korespondencji;
  • organizacja spotkań, imprez firmowych pod kątem cateringu, wynajmu usług zewnętrznych;
  • zapewnienie zaopatrzenia firmy w materiały biurowe, spożywcze i środki czystości na potrzeby pracowników spółki.
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE:
  • dobra organizacja pracy, wysoka samodzielność i zdolność do pracy zespołowej, także w strukturach rozproszonych;
  • zdolności organizacyjne i porządkowe, doświadczenie w prowadzeniu biura (dokumentacji) lub cechy osobowe pozwalające na prowadzenie biura w sposób uporządkowany i terminowy;
  • wykształcenie wyższe lub średnie, mile widziane o profilu administracyjno- biurowym lub ekonomicznym;
  • wysoka kultura osobista, miła aparycja i otwartość na kontakt z klientem zewnętrznym, poprawny i życzliwy stosunek do współpracowników;
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji.
  • Oferta skierowana jest także do osób z mniejszym doświadczeniem zawodowym – dla osób uporządkowanych, dobrze zorganizowanych i życzliwych, które chcą móc wpływać „gospodarskim okiem” na funkcjonowanie biura Zarządu.
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
  • bardzo dobre warunki pracy, nowoczesne biuro, narzędzia pracy i zaplecze socjalne,
  • możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia zdrowotnego Medicover;
  • możliwość skorzystania z programu sportowego Multisport;
  • możliwość wpływania na ostateczny kształt i efekty swojej pracy, dużą samodzielność i możliwość wykorzystania własnego doświadczenia
  • możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeń medycznych i grupowych
  • możliwość skorzystania z kart sportowych Multisport
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczego Programu Emerytalnego, w którym tylko Pracodawca odprowadza dodatkowo na konto emerytalne Pracownika równowartość: 3,5% wartości wynagrodzenia brutto uzgodnionego wynagrodzenia
  • Bogate zaplecze świadczeń socjalnych
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. W aplikacji prosimy o dodanie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883)".
 

Poznaj

Grupa KLIMA-THERM

Trzonem działalności firmy KLIMA-THERM S.A. jest projektowanie systemów klimatyzacji, dostarczanie oraz montaż urządzeń klimatyzacyjnych, a także szeroki zakres usług serwisowych z tym związanych. W grudniu 2010 roku do Grupy KLIMA-THERM dołącza spółka "KLIMOR" - wiodący polski producent systemów wentylacyjnych, klimatyzacyjnych i chłodniczych.

Podobne oferty

  • Pracownik Sekretariatu

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Gdańsk, ul. Budowlanych 48 (Kokoszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    zadania: praca w dwuosobowym sekretariacie obsługującym ok 100 pracowników biura; dbanie o przepływ korespondencji pomiędzy centralą a biurami handlowymi w Polsce; wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu dekretacji SAP; prowadzenie archiwum dokumentów; zaopatrzenie biura w artykuły...
  • Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

    Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa sekretariatu firmy; Obsługa klientów; Wystawianie faktur Obsługa kasy fiskalnej; Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami; Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji; Sporządzanie zapotrzebowania na materiały...
  • Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
  • Sekretarz / Sekretarka

    Niepubliczna Szkoła Podstawowa „Otwarte Drzwi – Premium”   Poznań, ul. Strzelecka 11    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem ewidencji (bieżące wpisywanie danych osobowych do księgi uczniów wraz z równoległym prowadzeniem rejestru w formie elektronicznej, właściwe przechowywanie dokumentów uczniowskich, sporządzanie list i ich aktualizacja, a także ich...
  • Specjalista / Specjalistka ds. sekretariatu i ds. organizacyjno-samorządowych

    Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja...
  • Asystent / Asystentka Biura

    Staff Partners   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat   6 000 zł brutto/mies.
    9 godz.
    Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
  • Referent ds. Administracyjnych - Pracownik sekretariatu

    MIRBUD S.A.   Jawor, ul. Wiejska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów...
  • Asystent/ka dyrektora centrum dystrybucyjnego

    ManpowerGroup   Błonie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  część etatu
    13 godz.
    Zadania: Wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań, koordynacja podróży służbowych; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości (transport, zakwaterowanie) Organizowanie i koordynowanie eventów, integracji, imprez firmowych;...
  • Pracownik Recepcji

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...