Zadania:
- diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych),
- udzielanie wsparcia Klientowi,
- identyfikacja potrzeb Klientów,
- rejestracja i klasyfikacja zgłoszeń oraz współpraca z dostawcami usług w zakresie bieżących zgłoszeń.
- wykształcenie średnie,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość SQL,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- umiejętności analityczne, łatwość przyswajania wiedzy, dokładność, uważność, spostrzegawczość.
- Dodatki:
- Karta sportowa
- Fundusz kulturalny
- Dofinansowanie wypoczynku
- Rozwój zawodowy:
- Współpraca z ekspertami
- Nauka języka angielskiego
- Dzielenie się wiedzą
- Ciekawe projekty
- Warunki zatrudnienia:
- Umowa o pracę
- Narzędzia pracy
- Home office
- Bezpieczeństwo:
- Opieka zdrowotna
- Ubezpieczenie grupowe
Poznaj
Asseco Data Systems S.A.
Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.
Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.