Prezydent miasta stołecznego Warszawy
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie miasta stołecznego Warszawy
pl. Bankowy 3/5 00-950 Warszawa
Dział Utrzymania i Rozwoju
w Wydziale Utrzymania i Rozwoju Centrum Przetwarzania Danych Przestrzennych
w Biurze Geodezji i Katastru
Termin składania dokumentów: 25.03.2019 r.
- Utrzymanie ciągłości działania i administrowanie usługami, aplikacjami oraz zarządzanie infrastrukturą serwerową.
- Analizowanie potrzeb i dokonywanie zakupów specjalistycznego sprzętu i oprogramowania.
- Nadzorowanie przestrzegania procedur ochrony informacji przetwarzanych w systemach informatycznych
- Administrowanie usługami, aplikacjami, systemami telekomunikacyjnymi i zarządzanie infrastrukturą sieciową, w tym: przełącznikami sieciowymi CISCO, systemem pamięci masowej EMS i Netapp, systemem backup Veeam,
- Konfigurowanie oraz administrowanie serwerami wirtualnymi w środowisku VMWare vSphere,
- Zarządzanie politykami grupy w usługach katalogowych Microsoft Active Directory,
- Usuwanie skutków incydentów zgłoszonych przez użytkowników systemów informatycznych,
- Udostępnianie i zabezpieczanie ciągłości działania infrastruktury serwerowej oraz sieci teleinformatycznej.
- Praca na stanowisku związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ustroju m.st. Warszawy, przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu. Budynek wyposażony w platformę umożliwiającą wjazd wózkiem inwalidzkim. W budynku winda umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim. Ciągi komunikacyjne o szerokości umożliwiającej poruszanie się wózkiem inwalidzkim. Toaleta przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych, umożliwiająca poruszanie się wózkiem inwalidzkim, znajduje się na parterze. Budynek niedostosowany dla osób słabowidzących i niewidomych.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z: pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych, rozmowami telefonicznymi, przemieszczaniem się wewnątrz budynku, współpracą z klientami. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabowidzącym oraz niesłyszącym.
- obywatelstwo polskie - o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną,
- wykształcenie minimum średnie,
- wymagane kompetencje: identyfikacja z Urzędem, sumienność, samodzielność, komunikacja, obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, współpraca.