specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Niepubliczna Szkoła Podstawowa w centrum Warszawy poszukuje pracownika administracji - specjalisty ds. wydarzeń około programowych i wycieczek który z pasją poprowadzi organizację wydarzeń około programowych: warsztatów i wyjazdów oraz dokumentację związaną z funduszami krajowymi i...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
StayPoland.com, to internetowy systemem rezerwacji oraz biuro podróży specjalizujące się od 2003 roku w turystyce przyjazdowej i krajowej. Obsługujemy klientów z Polski i zagranicy w zakresie rezerwacji hoteli, samochodów, wycieczek oraz programów incentive.
Młodszy Organizator Wycieczek w Polsce
Miejsce pracy: Warszawa Nr Ref.:MOWE-01-PR
Zadania:
Profesjonalna obsługa klientów i kontrahentów StayPoland.com: wycieczki po miastach, transfery
Raportowanie
Wymagania:
Odpowiedzialność, empatia, dokładność i inicjatywa
Przynajmniej bardzo dobry polski i angielski, w mowie i w piśmie
Inne języki są ogromnym atutem
Stanowisko oferowane dla osób, które nie mają jeszcze dużego doświadczenia w turystyce. Idealne dla osób studujących.
30-40 godzin tygodniowo
Turystyka krajowa = Twoje zainteresowanie i ścieżka rozwoju kariery
Oferujemy:
Pensję godzinową + kwartalną premię (zależną od wyników)
Umowę zlecenie
Bardzo ciekawą i dynamiczną pracę w miłej atmosferze
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 8 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Niepubliczna Szkoła Podstawowa w centrum Warszawy poszukuje pracownika administracji - specjalisty ds. wydarzeń około programowych i wycieczek który z pasją poprowadzi organizację wydarzeń około programowych: warsztatów i wyjazdów oraz dokumentację związaną z funduszami krajowymi i...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczej Ryanair. Wsparcie klientów poprzez rozmowy telefoniczne, czat oraz e-mail. Udzielanie ogólnych informacji oraz pomoc w przypadku trudności w podróży. Informowanie o problemach związanych z bagażem, rezerwacjami biletów i przekładaniem lotów....
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
Kompleksowa obsługa pasażerów linii lotniczych Ryanair. Wsparcie klientów przez rozmowy telefoniczne, czat i e-mail. Udzielanie informacji ogólnych oraz wsparcie w trudnościach podróżnych. Informowanie o bagażach, rezerwacjach biletów i zmianach w lotach. Rozwiązywanie codziennych...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers; assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail; providing general information; supporting passengers with travel difficulties; providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling -...