Kogo szukamy?
Kim jesteśmy?
Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej. Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 24 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując karierę.
Na czym polega praca na tym stanowisku?
Codzienny kontakt z klientem to nieodłączny element tego stanowiska. Przede wszystkim będziesz odpowiadać za przyjmowanie, kompletowanie i realizację zamówień naszych klientów oraz kompleksową organizację szkoleń dla partnerów biznesowych na terenie całej Polski. Słyniemy z najwyższej klasy produktów i nasi klienci oczekują obsługi na równie wysokim poziomie. Dlatego w pierwszych dniach pracy będziesz miał okazję uczestniczyć w szkoleniach, które pozwolą Ci osiągnąć ten cel. Ponadto na bieżąco będziesz wspierał nasze flagowe usługi – On!Track oraz Zarządzanie Flotą od strony administracyjnej.
W Hilti będziesz miał możliwości rozwoju takie jak w dużej korporacji, przy tym zyskując pełną samodzielność.
Co oferujemy?
Jesteśmy zgranym zespołem. Kiedy tylko przekroczysz próg naszych drzwi, od razu sam się o tym przekonasz i poczujesz tą niepowtarzalną atmosferę na własnej skórze. Gwarantujemy Ci możliwości rozwoju zawodowego i osobistego oraz stabilność zatrudnienia (umowa o pracę i rozbudowany pakiet socjalny).
Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym to dla wielu z nas obszar stanowiący duże wyzwanie. Dlatego wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych pracowników, obdarzamy ich zaufaniem i dajemy pracownikom możliwość wyboru odpowiedniego elastycznego modelu pracy zgodnego z ich indywidualnymi potrzebami i rodzajem wykonywanej pracy.
Dlaczego mam złożyć aplikację?
W Hilti oferujemy przemyślaną ścieżkę rozwoju dla osób, które czują, że ich powołaniem jest sprzedaż oraz praca z klientami. Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych specjalistów ds. obsługi klienta trafili do nas bez wcześniejszego przygotowania sprzedażowego. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w sprzedaży lub budownictwie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej i uzdolnieniom, doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.
Oczekujemy od Ciebie:
- Doskonałych umiejętności interpersonalnych
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Wykształcenia wyższego lub statusu studenta
- Umiejętności organizacyjnych
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Na kolejnym etapie rekrutacji zaprosimy Cię do siedziby naszej firmy, abyś mógł poczuć atmosferę jaka panuje w Hilti. W ramach procesu rekrutacyjnego zaprosimy Cię na godzinę do naszego działu TeleCentrum, gdzie będziesz mieć okazję posłuchać „live" rozmów z naszymi klientami, co również da Ci wyobrażenie o Hilti i osobowości naszych pracowników.
Klikając aplikuj, zostaniesz przekierowany do naszego formularza rekrutacyjnego, gdzie zostaniesz poproszony o podstawowe dane oraz hasło. Dowolnie wybrane przez Ciebie hasło pozwoli Ci założyć konto w naszym systemie rekrutacji. Dzięki temu będziesz mógł w razie potrzeby edytować podane informacje oraz aplikować na kilka różnych stanowisk w Hilti.