Finder S. A. to najprężniej rozwijające się przedsiębiorstwo telematyczne na polskim rynku, należące do międzynarodowej grupy TomTom Telematics. Jesteśmy ekspertem w zakresie optymalizacji I zwiększania wydajności floty pojazdów służbowych. Zaufało nam kilka tysięcy dużych I średnich przedsiębiorstw, a największą siłą naszego dynamicznego rozwoju jest profesjonalny zespół.
Młodszy Operator Stacji Monitorowania
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SM/WAR/02/2016
Misja:
- Pełnowartościowe uczestnictwo w pracach związanych z funkcjonowaniem Stacji
- Monitorowania
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Stacji Monitorowania
- Zapewnienie wsparcia dla Starszego Operatora Stacji Monitorowania
Do Twoich zadań należało będzie:
- Obsługa terminali komputerowych z oprogramowaniem monitorującym.
- Odbiór zdarzeń alarmowych:
- pochodzących z urządzeń Finder
- pochodzących od zgłoszenia telefonicznego ze strony Klienta
- Prawidłowa interpretacja zdarzeń alarmowych:
- rozpoznanie charakteru zdarzenia
- umiejętne powiązanie zdarzenia alarmowego z wytycznymi procedur postępowania
- Podjęcie weryfikacji zdarzeń alarmowych:
- postępowanie zgodnie z wytycznymi procedur Operacyjnych
- utrzymanie kontaktu telefonicznego z Klientem aż do pozytywnego zakończenia weryfikacji.
- Stała uwaga nad poprawnością funkcjonowania urządzeń.
- Stała uwaga nad poprawnością i zgodnością dokumentacji i elektronicznej bazy danych.
- Gotowość do weryfikacji i edycji zapisów elektronicznej bazy danych.
- Obsługa i umiejętna realizacja zleceń telefonicznych ze strony Klienta.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie.
- Pełna dyspozycyjność w zakresie określonych godzin pracy.
- Umiejętność podejmowania szybkich decyzji oraz rozwiązywania problemów.
- Operatywność i skrupulatność.
- Łatwość w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów interpersonalnych.
- Umiejętności organizacyjne.
- Wysoka kultura osobista .
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Dojrzałość emocjonalna.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu.
- Zdolności komunikacyjne; umiejętność prowadzenia zrozumiałego dialogu z Klientem.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.
Rodzaj zatrudnienia:
- Zatrudnienie w pełnym etacie (praca rotacyjna 12 / 24 w dzień i następnie 12 / 48 w nocy) w ustalonych stałych godzinach.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo.