Od 2000 r. CHI Polska SA prowadzi kawiarnie pod marką coffeeheaven a od 2012 r. jest też operatorem sieci kawiarni marki COSTA COFFEE w Polsce. Od 2010 r. jest częścią brytyjskiej spółki Costa Ltd., do której należy największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii, dynamicznie rozwijająca się na całym świecie.
W związku z rozwojem sieci obu naszych marek, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:
- Dbanie o rozwój , wizerunek i nienaganny stan projektowanych i istniejących kawiarni.
Główne zadania na tym stanowisku to:
- samodzielne wykonywanie projektów wstępnych i wizualizacji lokali;
- samodzielne szacowanie i planowanie kosztów inwestycji;
- kontrolowanie dokumentacji technicznej;
- współpraca z projektantami branżowymi i rzeczoznawcami;
- sprawowanie kontroli nad wizualną stroną kawiarni.
- wykształcenia średniego lub wyższego (bądź w trakcie studiów) w jednym z wymienionych obszarów: budownictwo, architektura;
- bardzo dobrej znajomość programów projektowych, tj. „autocad”, „archicad” oraz programów do projektowania przestrzennego;
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku przy realizacji projektów biurowych, handlowych lub mieszkaniowych (będzie dodatkowym atutem);
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- znajomości prawa budowlanego w stopniu praktycznym;
- posiadania uprawnień budowlanych (będą dodatkowym atutem);
- zarejestrowanej działalności gospodarczej.
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.