Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Młodszy Kierownik ds. Marki Warszawa
Młodszy Menedżer ds. Marki (junior brand manager)

Młodszy Menedżer ds. Marki (junior brand manager)

CHI Polska S.A.
Warszawa, Umowa na zastępstwo - Warszawa
praca stacjonarna
4545 dni temu

Od 2000 r. CHI Polska SA prowadzi kawiarnie pod marką coffeeheaven a od 2012 r. jest też operatorem sieci kawiarni marki COSTA COFFEE w Polsce. Od 2010 r. jest częścią brytyjskiej spółki Costa Ltd., do której należy największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii, dynamicznie rozwijająca się na całym świecie.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Dziale Marketingu  na samodzielne stanowisko:


Młodszy Menedżer ds. Marki
(junior brand manager)

Umowa na zastępstwo - Warszawa

Junior Brand Manager uczestniczy w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej i komunikacji zewnętrznej marek coffeeheaven i Costa Coffee. Realizowane zadania będą obejmować m.in.:

  • samodzielne prowadzenie (jako lider) projektów marketingowych i PR zgodnych z celami biznesowymi firmy, angażującymi wielu interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych;
  • utrzymanie sieci kontaktów zewnętrznych poprzez zarządzanie kontaktami z agencjami odpowiedzialnymi za PR, social media, działania reklamowe;
  • przygotowywanie budżetów i kontrola wydatków i terminowości prowadzonych projektów;
  • nadzór nad oceną prowadzonych kampanii i zalecenia dotyczące przyszłych działań.

Zadania realizowane na tym stanowisku są samodzielne i wymagają doświadczenia. Poszukujemy kandydatów, którzy lubią pracować z pasją, wykazują się kreatywnością i umiejętnością szerokiego spojrzenia i przewidywania. Pracują dynamicznie i z zaangażowaniem

 

Idealny kandydat na to stanowisko powinien ponadto wykazywać się:

  • umiejętnościami planowania z wykorzystaniem efektywnych narzędzi marketingowych i symulacji ROI i późniejszej analizy efektów;
  • nastawieniem na realizację wyznaczonych celów, silnymi umiejętnościami analitycznymi i zdolnością myślenia out-of-the-box i szybkiego rozwiązywania problemów biznesowych;
  • umiejętnościami copywritingowymi i „lekkim piórem”;
  • umiejętnością jednoczesnej pracy na wielu projektach o wysokim priorytecie;
  • umiejętnością pracy zespołowej;
  • doświadczeniem 5-6 letnim w zakresie marketingu i PR (mile widziane osoby łączące doświadczenie w pracy w działach PR i marketingu z pracą w agencjach PR);
  • znajomością social mediów, rynku mediów tradycyjnych i internetowych;
  • znajomością Photoshop’a (mile widziana).

Umowa na zastępstwo będzie trwała ok. 10 miesięcy.

 

CV wraz z listem motywacyjnym w języku polskim i angielskim, prosimy przesyłać do 15 czerwca 2012 r. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Poznaj

Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.

Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.

Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.

Projektujemy i dostarczamy  optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.

W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.

Podobne oferty

  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...
  • Koordynator ds. Zakupów Marki Własnej

    ZIKO Apteka Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Nadzorowanie obecnego asortymentu produktów i koordynowanie procesów współtworzenia i wdrożenia produktów; Kompleksowe negocjacje warunków współpracy; Pozyskiwanie ofert na produkcję kontraktową; Tworzenie rekomendacji wdrożeń nowych produktów; Koordynowanie...