Od 2000 r. CHI Polska SA prowadzi kawiarnie pod marką coffeeheaven a od 2012 r. jest też operatorem sieci kawiarni marki COSTA COFFEE w Polsce. Od 2010 r. jest częścią brytyjskiej spółki Costa Ltd., do której należy największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii, dynamicznie rozwijająca się na całym świecie.
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Dziale Marketingu na samodzielne stanowisko:
(junior brand manager)
Junior Brand Manager uczestniczy w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej i komunikacji zewnętrznej marek coffeeheaven i Costa Coffee. Realizowane zadania będą obejmować m.in.:
- samodzielne prowadzenie (jako lider) projektów marketingowych i PR zgodnych z celami biznesowymi firmy, angażującymi wielu interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych;
- utrzymanie sieci kontaktów zewnętrznych poprzez zarządzanie kontaktami z agencjami odpowiedzialnymi za PR, social media, działania reklamowe;
- przygotowywanie budżetów i kontrola wydatków i terminowości prowadzonych projektów;
- nadzór nad oceną prowadzonych kampanii i zalecenia dotyczące przyszłych działań.
Zadania realizowane na tym stanowisku są samodzielne i wymagają doświadczenia. Poszukujemy kandydatów, którzy lubią pracować z pasją, wykazują się kreatywnością i umiejętnością szerokiego spojrzenia i przewidywania. Pracują dynamicznie i z zaangażowaniem
Idealny kandydat na to stanowisko powinien ponadto wykazywać się:
- umiejętnościami planowania z wykorzystaniem efektywnych narzędzi marketingowych i symulacji ROI i późniejszej analizy efektów;
- nastawieniem na realizację wyznaczonych celów, silnymi umiejętnościami analitycznymi i zdolnością myślenia out-of-the-box i szybkiego rozwiązywania problemów biznesowych;
- umiejętnościami copywritingowymi i „lekkim piórem”;
- umiejętnością jednoczesnej pracy na wielu projektach o wysokim priorytecie;
- umiejętnością pracy zespołowej;
- doświadczeniem 5-6 letnim w zakresie marketingu i PR (mile widziane osoby łączące doświadczenie w pracy w działach PR i marketingu z pracą w agencjach PR);
- znajomością social mediów, rynku mediów tradycyjnych i internetowych;
- znajomością Photoshop’a (mile widziana).
Umowa na zastępstwo będzie trwała ok. 10 miesięcy.
CV wraz z listem motywacyjnym w języku polskim i angielskim, prosimy przesyłać do 15 czerwca 2012 r. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.
Poznaj
Lagardere Travel Retail Sp. z o.o.
Lagardère Travel Retail, jeden z dwóch oddziałów Grupy Lagardère, jest światowym liderem branży travel retail.
Posiadając ponad 160 lat doświadczenia w handlu w miejscach podróżnych, od czasu otwarcia pierwszej księgarni w 1852 roku w Paris Gare de Lyon, każdego dnia zapewniamy nowe doświadczenia naszym Klientom.
Projektujemy i dostarczamy optymalne rozwiązania dla osób wynajmujących powierzchnie handlowe i dążymy do tego, by zostać ich partnerem pierwszego wyboru.
W 2022 roku, prowadząc ponad 5000 sklepów w kategoriach: Travel Essentials, Duty Free & Fashion i Foodservice na lotniskach, dworcach kolejowych oraz w ramach innych koncesji w 42 krajach na całym świecie, wygenerowaliśmy wynik ze sprzedaży na poziomie 5,2 mld €.