Poszukujemy Młodszych Mechaników do pracy w naszym Centrum Serwisowym Hilti w Nowej Wsi Wrocławskiej
Tworzymy wyjątkowy zespół, złożony z osób o różnych doświadczeniach, ale wspólnym celu: najwyższym zaangażowaniu, konsekwencji w dążeniu do sukcesu i jak najlepszej obsłudze klienta.
Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej. Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 24 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując karierę.
Będziesz odpowiadać za naprawy i przeglądy elektronarzędzi Hilti. Słyniemy z najwyższej klasy produktów i nasi klienci oczekują od nas serwisu na równie wysokim poziomie. Twoim zadaniem będzie diagnoza urządzeń, naprawa i kontrola ponaprawcza maszyn Hilti zgodnie z najwyższymi standardami technicznymi. Zetkniesz się również z gospodarką magazynową w zakresie używanych części do naprawy.
W realizacji tego celu pomoże Ci wsparcie koleżanek i kolegów, które później wykorzystasz do wyszukiwania najlepszych i najszybszych rozwiązań podczas naprawy.
Zapewnimy Ci wszystkie szkolenia niezbędne do jak najlepszego realizowania zadań. Dołączysz do zespołu, w którym panuje koleżeńska atmosfera, w swojej codziennej pracy będziesz raportować do Team Leadera .
Będziesz pracować z najnowocześniejszymi i godnymi zaufania produktami.
Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych Mechaników, zarówno kobiet, jak i mężczyzn trafiło do nas bez żadnego doświadczenia. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w serwisie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej i uzdolnieniom, doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.
- Wykształcenia technicznego (minimum zasadnicze zawodowe)
- Wyjątkowych umiejętności manualnych oraz pasji w tym co robisz
- Znajomości obsługi komputera (mile widziana znajomość SAP)
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Silnej motywacji do jak najlepszej obsługi klienta