Zakład Wykonawstwa Sieci Elektrycznych Rzeszów Sp. z o.o. posiadająca wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i realizacji obiektów elektroenergetycznych, w związku z realizacją kolejnych projektów poszukuje do Działu Zakupów kandydata na stanowisko:
-
wykształcenia wyższego o profilu technicznym,
-
doświadczenia w obszarze zakupów (najlepiej w branży elektrycznej lub pokrewnej),
-
znajomości metod redukcji kosztów zakupu,
-
dużych umiejętności negocjacyjnych i asertywności,
-
komunikatywności oraz łatwości nawiązywania i budowania relacji wewnątrz i na zewnątrz firmy,
-
systematyczności oraz dobrej organizacji czasu pracy,
-
znajomości j. angielskiego.
-
przyjmowanie i weryfikację zapotrzebowań wewnętrznych na dostawy materiałów i usług,
-
sporządzanie zapytań ofertowych do potencjalnych dostawców,
-
negocjacje handlowe z dostawcami materiałów i usług,
-
zamawianie i koordynację dostaw materiałów i usług,
-
kontrolę merytoryczną oraz rozliczanie faktur za dostawy materiałów i usług,
-
współpracę z innymi wydziałami Spółki w zakresie dostaw materiałów i usług,
-
monitorowanie i analizę rynku dostawców materiałów i usług w branży elektroenergetycznej.
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
możliwość rozwoju w strukturach firmy,
-
możliwość zdobycia nowych doświadczeń poprzez uczestnictwo w interesujących projektach.