IT Card Centrum Technologii Płatniczych SA to profesjonalna firma wspierająca rozwój nowoczesnej, elektronicznej bankowości samoobsługowej z wykorzystaniem kart płatniczych. Spółka zajmuje się obsługą autoryzacji i przetwarzaniem transakcji kartami płatniczymi VISA, MasterCard realizowanych w bankomatach, dystrybucją i kompleksową obsługą terminali POS oraz wydawnictwem i kompleksową obsługą kart płatniczych. Dodatkowo ITCARD zajmuje się doradztwem i szkoleniami opartymi na ścisłej współpracy z organizacjami płatniczymi VISA, MasterCard, kompleksowym zarządzaniem ryzykiem i procesami biznesowymi w sferze kart, bankomatów i terminali POS.
IT Card Centrum Technologii Płatniczych SA z siedzibą w Warszawie poszukuje kandydata na stanowisko:
- prowadzenie ewidencji dokumentów kasowych i bankowych,
- przygotowywanie specyfikacji wybranych kont,
- zbieranie i przechowywanie faktur i innych dokumentów,
- wprowadzanie faktur do systemu księgowego, a następnie analizowanie danych i wyciąganie z nich informacji istotnych w procesie działalności firmy,
- przyjmowanie i kontrola poprawności księgowych dowodów źródłowych,
- księgowanie dokumentów i prowadzenie rozliczeń,
- pomoc w przygotowywaniu i uzgadnianiu raportów,
- analiza raportów, archiwizacja dokumentów,
- zaczytywanie i uzgadnianie wyciągów bankowych w systemie finansowo-księgowym,
- kontrola terminowości rozliczania pozycji ewidencjonowanych na kontach przejściowych i rozliczeń międzyokresowych.
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w trakcie studiów na kierunku ekonomicznym,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office (głównie Excel),
- rzetelność, skrupulatność i samodzielność w działaniu,
- umiejętność radzenia sobie z presją czasu oraz stresem,
- znajomość programu Symfonia będzie dodatkowym atutem.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- dodatkowe benefity.