CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Obecnie prowadzimy proces rekrutacji dla światowego lidera w dziedzinie usług cyfrowych i doradztwa nowej generacji. Dzięki ponad trzydziestoletniemu doświadczeniu w zarządzaniu systemami i w działaniach globalnych przedsiębiorstw, fachowo sterują swoich klientów na drogę cyfrową. Umożliwiają także sprawne zarządzanie w skali cyfrowej, zapewniając niespotykany poziom wydajności i zadowolenia Klientów. Firma jest jednym z najlepszych pracodawców w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Co Cię czeka?
- Wspieranie działań związanych z zamknięciami miesiąca w obszarze OtC;
- Kontrola transakcji pod kątem zgodności z polityką rachunkowości;
- Prowadzenie codziennych operacji, uzgadnianie kont bilansowych;
- Kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami – rozwiązywanie kwestii związanych z fakturami i płatnościami;
- Przygotowywanie standardowych raportów.
Będziesz odpowiednią osobą, jeśli:
- Bardzo dobrze posługujesz się językiem niemieckim i angielskim (obydwoma w stopniu min. B2+);
- Posiadasz min. półroczne doświadczenie w obszarze finansowym lub customer service;
- Masz proaktywne podejście, a Klient jest dla Ciebie najważniejszy;
- Lubisz pracę zespołową;
- Posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne, interpersonalne i organizacyjne.
W zamian firma zaoferuje Ci:
- Program Program Campus - unikalne szkolenie mające na celu zapewnienie umiejętności i wiedzy potrzebnej na ww. stanowisku;
- Możliwość wzięcia udziału w międzynarodowych projektach i zdobycia doświadczenia w różnych oddziałach i w różnych obszarach (m.in. księgowość, logistyka, obsługa Klienta);
- Zestaw świadczeń socjalnych do wyboru;
- Brak okresu próbnego;
- Program szkoleniowy;
- Możliwość pracy w międzynarodowym zespole w atmosferze otwartości.