ESA logistika jest jedną z czołowych firm logistycznych reprezentowaną w czterech krajach Europy Środkowej (Czechy, Słowacja, Polska i Węgry). Obecnie ESA zatrudnia ponad 1000 osób. Na przełomie lat 2007 i 2008 strategicznym partnerem ESA logistika został Hitachi Transport System Ltd. (HTS).
Oddział ESA Polska powstał pod koniec 2009 roku w Gliwicach i w ciągu ostatnich lat, dzięki pracującym z nami wysokiej klasy specjalistom, zdobył uznanie wśród klientów, świadcząc zwłaszcza usługi spedycji drogowej (Kraków, Gliwice), spedycji morskiej i lotniczej (Piaseczno), transportu specjalnego oraz magazynowe w Ostrołęce, Radzyminie, Warszawie, Radomiu, Żyrardowie, Dobrej, Mszczonowie, Poznaniu i Emilianowie.
- kontrola merytoryczna dokumentów księgowych
- wprowadzanie dokumentów do programu księgowego
- przygotowanie prostych raportów w Excelu
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów firmowych, w tym archiwizacja
- realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe kierunkowe lub ukończone kursy księgowe
- min. dwuletnie doświadczenie w pracy w dziale księgowym, finansowym lub administracji
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym ale pozwalającym na podstawową komunikację zawodową (min. A2)
- znajomość pakietu Office, w szczególności Excel
- znajomość obsługi urządzeń biurowych
- umiejętność pracy pod presją czasu
- chęć uczenia się i zdobywania nowych umiejętności
- doświadczenie w pracy na systemie OPTIMA wymagane
- bezpieczne i stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę na pełny etat
- umowa o pracę na 3 miesięczny okres próbny, chociaż naszą intencją jest długofalowa współpraca
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy między 7:00 – 9:00
- możliwość uczenia się i zdobywania nowych umiejętności
- możliwość udziału w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych