FBSerwis S.A., spółka będąca częścią Grupy Budimex, została utworzona w 2012 roku. Od 7 lat z powodzeniem rozwija swoją działalność na terenie Polski, świadcząc usługi w następujących obszarach:
- Usługi środowiskowe - odbieramy odpady od mieszkańców miast oraz przetwarzamy je w naszych własnych instalacjach
- Infrastruktura drogowa – dbamy i komfort oraz bezpieczeństwo użytkowników ponad 1500 km dróg krajowych, ekspresowych oraz autostrad na terenie Polski
- Obsługa techniczna obiektów – utrzymujemy technicznie ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców
- Efektywność energetyczna - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne
Na nowo utworzone stanowisko w Centrali naszej firmy poszukujemy osób zainteresowanych pracą w charakterze:
Młodszy kontroler biznesowy
Miejsce pracy: Warszawa
Co możemy zaoferować osobie, która do nas dołączy:
- Będziesz współpracować z otwartym zespołem specjalistów, którzy podzielą się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem.
- Będziesz współpracować bezpośrednio z biznesem i Zarządem dedykowanych spółek z grupy FBSerwis.
- Zaoferujemy Ci stabilne zatrudnienie w firmie o wysokiej dynamice rozwoju na rynku polskim.
- Będziesz mógł/ mogła skorzystać z projektów rozwojowych firmy (program talentowy, szkolenia w ramach Summa University w Hiszpanii, kurs języka angielskiego).
- Twoje stanowisko pracy będzie się mieścić w nowym biurze w samym centrum Warszawy (kompleks Wola Retro).
Wyzwania, z jakimi zmierzy się w pracy zatrudniona osoba:
- Planowanie wyników operacyjnych oraz przepływów pieniężnych w podległym obszarze biznesowym.
- Raportowanie wyników miesięcznych, analiza odchyleń, budowa i analiza KPI
- Udział w raportowaniu skonsolidowanych sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i do Właściciela (100% Budimex SA)
- Wspieranie działów handlowych i operacyjnych w zrozumieniu procesów finansowych poprzez analizę wymagań biznesowych, proponowanie i weryfikacja rozwiązań.
- Udział w rozwoju struktury raportowej do oceny efektywności finansowej kontraktów.
- Analizy ad-hoc według potrzeb biznesu.
Oczekiwania wobec kandydatek i kandydatów:
- Zdolność logicznego myślenia, umiejętność pracy na dużych bazach danych, wyciągania i prezentowania wniosków.
- Min 2 lata doświadczenia w pracy w kontrolingu lub innym obszarze finansów.
- Wysoka motywacja do samodzielnej pracy z jednoczesną umiejętnością pracy w zespole.
- Umiejętność efektywnego korzystania z Excela.
- Wykształcenie wyższe w obszarze finansów.
- Mile widziane co najmniej rozpoczęte międzynarodowe kwalifikacje (acca, cima, cfa)