W związku z dynamicznym rozwojem do spółki Accedit, funkcjonującej w ramach Grupy NEUCA, poszukujemy osób na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach informatycznych od użytkowników,
- Rozwiązywanie problemów informatycznych (First Level Support),
- Monitorowanie postępów prac nad zgłoszeniem i eskalacja zgodnie z ustalonymi poziomami świadczenia usług,
- Dokumentowanie sposobów rozwiązywania powtarzających się incydentów.
- Wysokiego poziomu komunikatywności,
- Praktycznych umiejętności informatycznych (zarówno dotyczące serwisowania oprogramowania, jak i sprzętu),
- Dobrej znajomości środowiska Windows i zagadnień sieciowych,
- Doskonałej organizacji pracy własnej i grupowej, podzielności uwagi.
- Atutem będzie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze wsparciem użytkowników systemów informatycznych i/lub w kontakcie z klientem.
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Motywacyjny system wynagrodzeń dalszego rozwoju zawodowego,
- Pracę z nowoczesnymi systemami informatycznymi,
- Pakiet benefitów pozapłacowych.
Poznaj
Grupa Neuca
Grupa NEUCA jest kompleksowym partnerem na rynku ochrony zdrowia, tworząc nową jakość usług we wszystkich jego obszarach.
Działa na rynku od ponad 30 lat, łącząc potrzeby farmaceutów, pacjentów i producentów.
Grupa NEUCA wspiera niezależne apteki, jest liderem w dostarczaniu farmaceutyków, rozwijając jednocześnie sieć centrów medycznych Świat Zdrowia oraz ośrodki Badań Klinicznych.
Centra Medyczne Świat Zdrowia to rozwijająca się sieć placówek medycznych.
Świat Zdrowia to miejsca, w których pacjenci mogą korzystać z POZ, AOS, telekonsultacji i pakietów badań.
Jest częścią Grupy NEUCA, ompleksowego partnera na rynku ochrony zdrowia.
Mamy już blisko 90 Centrów Medycznych w całej Polsce, w których zatrudniamy ponad 1500 osób w ramach Personelu Medycznego.