Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Rejestrowanie i przyjmowanie zgłoszeń o usterkach od użytkowników,
- Rozwiązywanie problemów informatycznych (First Level Support),
- Monitorowanie zgłoszeń,
- Dokumentowanie sposobów rozwiązywania powtarzających się incydentów,
- Szkolenia użytkowników w zakresie obsługi wybranych aplikacji.
- Praktycznych umiejętności informatyczne (zarówno dotyczące serwisowania oprogramowania jak i sprzętu),
- Dobrej znajomości środowiska Windows i zagadnień sieciowych,
- Wysokiego poziomu komunikatywności,
- Doskonałej organizacji pracy własnej, podzielności uwagi.
Atutem będzie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze wsparciem użytkowników systemów informatycznych i/lub w kontakcie z klientem oraz znajomość Lotus Notes.
- Ciekawą pracę w dynamicznie zmieniającej się firmie,
- Motywacyjny system wynagrodzeń dalszego rozwoju zawodowego
- Pracę z nowoczesnymi systemami informatycznymi,
- Pakiet benefitów pozapłacowych.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Poznaj
Grupa Neuca
Grupa NEUCA jest kompleksowym partnerem na rynku ochrony zdrowia, tworząc nową jakość usług we wszystkich jego obszarach.
Działa na rynku od ponad 30 lat, łącząc potrzeby farmaceutów, pacjentów i producentów.
Grupa NEUCA wspiera niezależne apteki, jest liderem w dostarczaniu farmaceutyków, rozwijając jednocześnie sieć centrów medycznych Świat Zdrowia oraz ośrodki Badań Klinicznych.
Centra Medyczne Świat Zdrowia to rozwijająca się sieć placówek medycznych.
Świat Zdrowia to miejsca, w których pacjenci mogą korzystać z POZ, AOS, telekonsultacji i pakietów badań.
Jest częścią Grupy NEUCA, ompleksowego partnera na rynku ochrony zdrowia.
Mamy już blisko 90 Centrów Medycznych w całej Polsce, w których zatrudniamy ponad 1500 osób w ramach Personelu Medycznego.