Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Młodszy Konsultant Service Desk
Miejsce pracy_Toruń Numer referencyjny_ MSD/04/PC
- Rejestrowanie i przyjmowanie zgłoszeń o usterkach od użytkowników,
- Rozwiązywanie problemów informatycznych (First Level Support),
- Monitorowanie zgłoszeń,
- Dokumentowanie sposobów rozwiązywania powtarzających się incydentów,
- Szkolenia użytkowników w zakresie obsługi wybranych aplikacji.
- Praktycznych umiejętności informatyczne (zarówno dotyczące serwisowania oprogramowania jak i sprzętu),
- Dobrej znajomości środowiska Windows i zagadnień sieciowych,
- Wysokiego poziomu komunikatywności,
- Doskonałej organizacji pracy własnej, podzielności uwagi.
Atutem będzie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze wsparciem użytkowników systemów informatycznych i/lub w kontakcie z klientem oraz znajomość Lotus Notes.
- Ciekawą pracę w dynamicznie zmieniającej się firmie,
- Motywacyjny system wynagrodzeń dalszego rozwoju zawodowego
- Pracę z nowoczesnymi systemami informatycznymi,
- Pakiet benefitów pozapłacowych.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.