Grupa kapitałowa Progres (c. 5088) to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia.
Na swoim koncie posiadamy ponad1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Zadania:
- wsparcie bieżących projektów rekrutacyjnych
- analiza i preselekcja napływających aplikacji
- przedstawianie ofert pracy osobom zainteresowanym
- współudział w tworzeniu i aktualizacji ogłoszeń
- telefoniczny i bezpośredni kontakt z Pracownikami tymczasowymi
Wymagania:
- zainteresowanie dziedziną HR
- dobra znajomość pakietu MS Office
- dyspozycyjność
- komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
- zaangażowanie w pracę
- mile widziani studenci
Oferujemy:
możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia
dołączenie do zgranego zespołu o wyjątkowym poczuciu humoru w jednej z najszybciej rozwijających się firm w branży
poznanie specyfiki pracy Agencji Pracy Tymczasowej
możliwość dopasowania godzin praktyk do planu zajęć na uczelni
możliwość zatrudnienia po okresie praktyk
Praktyka jest bezpłatna. Po niej istnieje możliwość zatrudnienia.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV.