Dzisiaj technologie pozwalają naszym Klientom prowadzić biznes, spełniać marzenia i dbać o relacje z bliskimi. Dzięki pracy w T-Mobile możesz być częścią życia naszych Klientów. Chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata technologii i telekomunikacji? Chcesz się ciągle rozwijać, a do tego praca z ludźmi napędza Cię do działania? Chcesz mieć realny wpływ na swoje wynagrodzenie, a do pracy motywuje Cię realizacja celów? Posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta? Jeśli na wszystkie pytania odpowiedziałeś/-aś twierdząco to nie czekaj i aplikuj do nas!
- Budowanie wizerunku jednej z najlepszych marek na świecie
- Dbałość o rodzinną atmosferę w relacji z klientami
- Promowanie najlepszych usług i produktów na rynku z szerokim uśmiechem na ustach
- Sprzedaż najwyższej jakości produktów
- Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę abonentów sieci T-Mobile
- Praca w pozytywnie nastawionym zespole
- Nastawienie na zdrową rywalizację
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych bez skryptów i narzuconych schematów
- Gotowość do pracy zmianowej 7-23 (pn-n)
- Łatwość w nawiązywaniu znajomości
- Ciekawość świata i otwartość na nowinki
- Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów
- Doświadczenie w obsłudze klienta (dodatkowy atut)
Benefity:
- - Rozwijamy Cię od pierwszego dnia: szkolenia wdrożeniowe, produktowe, jasna ścieżka awansu w obszarze sprzedaży i obsługi klienta, atrakcyjny system premiowy
- - Benefity dopasowane do Ciebie: dostęp do platformy benefitowej, świadczenia ZFSS, telefon z ofertą bez limitu (także do użytku prywatnego), specjalna oferta na produkty T-Mobile, a także zniżki od naszych partnerów
- - Korzyści dla Ciebie i Twoich bliskich: pakiety sportowe, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- - Wsparcie, wygoda, poczucie bezpieczeństwa: programy wellbeingowe i wolontaryjne, program poleceń pracowniczych Znam Talent, inicjatywy sportowe, grupy pracownicze DE&I
- - Świętuj w magentowym stylu: dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin/imienin, urlop jubileuszowy, imprezy integracyjne, liczne konkursy wewnętrzne i sprzedażowe
- - Rozwijaj się bez końca: WeGrow, czyli indywidualne plany rozwoju, webinary i szkolenia zewnętrzne, Festiwal Rozwoju, dostęp do platform szkoleniowych
Biorąc udział w naszych rekrutacjach możesz liczyć na uczciwość i transparentność. Dokładnie i sprawiedliwie rozważamy każdą kandydaturę, bez wyjątku. Dla nas nie ma znaczenia Twoja rasa, kolor skóry, Twoja orientacja seksualna, tożsamość płciowa, pochodzenie, niepełnosprawność, poglądy, wygląd, czy religia, którą wyznajesz. Liczą się tylko Twoje kompetencje. Gwarantujemy Ci także, że uczestnicząc w rekrutacjach do #MagentaTeam zawsze otrzymasz informację zwrotną!
Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych. W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół. W #MagentaTeam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian! #MagentaTeam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.