Jesteśmy międzynarodową agencją doradztwa personalnego, która od 20 lat wspiera swoich klientów w najtrudniejszych procesach rekrutacyjnych w regionie CEE (Armenia, Bułgaria, Czechy, Holandia, Polska, Rumunia, Słowacja, Ukraina). Specjalizujemy się w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, a naszą misją jest pomaganie, zarówno klientom jak i kandydatom. Nasz utalentowany i doświadczony zespół liczy około 200 pracowników.
Firma posiada licencję na dostarczanie usług rekrutacyjnych, wpis do agencji zatrudnienia nr 5311.
Naszym klientem jest jeden ze światowych liderów oprogramowania optymalizacyjnego i rozwiązań analitycznych, wdrażający swoje innowacyjne rozwiązania dla klientów z niemal każdej branży. Firma posiada 15 biur strategicznych zlokalizowanych na 4 kontynentach oraz zespół wspaniałych ludzi, współpracujących ze sobą przy różnych projektach dzięki czemu może dostarczać swoje rozwiązania na skalę światową. W związku z dynamicznym rozwojem biznesu do zespołu zlokalizowanego w Warszawie poszukujemy doświadczonej, utalentowanej i otwartej na nowe wyzwania osoby na stanowisko:
PR/000452
Lokalizacja: Warszawa
-
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Możliwości rozwoju w środowisku międzynarodowym oraz zdobycie doświadczenia i wiedzy praktycznej
-
Miłą atmosferę oraz doskonałą komunikację na wszystkich szczeblach organizacji
-
Wsparcie ze strony przełożonych i współpracowników
-
Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń, który będzie rósł wraz z karierą
-
Dodatkowe benefity: pakiet opieki medycznej
-
Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy
-
Analiza i zrozumienie wymagań biznesowych Klienta
-
Proponowanie rozwiązań technicznych w odpowiedzi na zapotrzebowanie Klienta
-
Sporządzanie wewnętrznej i zewnętrznej dokumentacji, tworzenie i aktualizacja list czynności
-
Udział w spotkaniach z klientami
-
Konfigurowanie rozwiązań technicznych – praca z SQL, XML / XSL, SQL Reporting, narzędziami wewnętrznymi, itp.
-
Organizacja szkoleń i treningów dla Klientów
-
Wsparcie użytkowników w trakcie i po zakończeniu Go-Live,
-
Rejestrowanie, analiza i obsługa zgłoszeń związanych z aplikacjami firmy
-
Zapewnianie wsparcia technicznego dla klientów
-
Wspieranie zespołu implementacyjnego w instalacji oprogramowania u Klienta (zdalnie), przeprowadzanie testów przed i po implementacji, tworzenie dokumentacji, utrzymywanie bazy wiedzy, rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym
-
Bardzo dobrej znajomości SQL
-
Znajomości języka angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację
-
Gotowości do częstych wyjazdów służbowych (także zagranicznych)
-
Wykształcenia wyższego (preferowane kierunkowe informatyka, telekomunikacja)
-
Zainteresowania rozwojem w obszarze IT
-
Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności
-
Zdolności analitycznych i umiejętności logicznego myślenia