T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Jesteś ambitny i przedsiębiorczy?
Lubisz sprzedaż i kontakt z klientami?
Zapraszamy do współpracy z T-Mobile! Razem możemy więcej!
Zakres zadań:
- Obsługa procesu utrzymania Klienta
- Telefoniczna obsługa Klienta
- Rozpatrywanie pism od Klientów sieci T-Mobile
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Zdolność samodzielnego podejmowania decyzji
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- Komunikatywność
- Umiejętność i predyspozycje handlowe będą dodatkowym atutem
- Dyspozycyjność - praca w systemie zmianowym
Naszym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość budowania swojej kariery wśród ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.