Polska Telefonia Cyfrowa, operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Jesteś ambitny i przedsiębiorczy?
Lubisz sprzedaż i kontakt z klientami?
Zapraszamy do współpracy z T-Mobile! Razem możemy więcej!
Zakres obowiązków:
- Obsługa procesu utrzymania Klienta
- Telefoniczna obsługa Klienta
- Rozpatrywanie pism od Klientów sieci T-Mobile
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Zdolność samodzielnego podejmowania decyzji
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
- Komunikatywność
- Umiejętność i predyspozycje handlowe będą dodatkowym atutem
- Dyspozycyjność - praca w systemie zmianowym
Naszym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość budowania swojej kariery wśród ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.