Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk
Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży

Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży

PLAY
Gdańsk
praca stacjonarna
4822 dni temu

 

Play, najszybciej rozwijająca się sieć 4G w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko:


Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr Ref.: KK/Gdańsk

Zadania:
  • realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
  • aktywna sprzedaż produktów i usług
  • obsługa Klienta zgodnie ze standardami
  • realizacja zadań administracyjnych i porządkowych

Wymagania

  • wykształcenie co najmniej średnie
  • doświadczenie w sprzedaży
  • nastawienie na cel
  • wysoka odpowiedzialność i kultura osobista
  • dyspozycyjność
Oferujemy:
  • umowę o pracę
  • stałe wynagrodzenie oraz system prowizyjny
  • atrakcyjne systemy motywacyjne
  • ubezpieczenie grupowe
  • szkolenia zawodowe
  • pracę w trybie zmianowym
Prosimy o umieszczanie w CV następującego oświadczenia:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez P4 sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Taśmowej 7, 02-677 Warszawa, oraz przez podmioty współpracujące z P4 sp. z o.o., w celu uczestnictwa w procesach rekrutacyjnych realizowanych przez P4 sp. z o.o. i podmioty współpracujące z P4 sp. z o.o.
 

Poznaj

P4 Sp. z o.o.

PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.