Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podlaskie Łomża
Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży

Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży

PLAY
Łomża
praca stacjonarna
5038 dni temu

.


Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży

Miejsce pracy: Łomża
Nr Ref.: AS/Łomża

Wymagania:
  • Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej.
  • Czujesz w sobie żyłkę handlowca i chcesz osiągnąć sukces w sprzedaży.
  • Cieszy Cię gdy Twoja praca przynosi wymierne efekty.
  • Pragniesz doskonalić zdolności sprzedażowe w kontakcie z klientem indywidualnym.
  • Lubisz pracę z klientami i rozwiązywanie problemów.
  • Chcesz pracować w prężnie rozwijającej się firmie z branży telekom.

Dołącz do nas!


Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Stałe wynagrodzenie oraz system prowizyjny,
  • Atrakcyjne systemy motywacyjne,
  • Szkolenia zawodowe.
  • Ubezpieczenie grupowe
Prosimy o umieszczanie w CV następującego oświadczenia:

Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Poznaj

P4 Sp. z o.o.

PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.