Ogłoszenie numer: 128940, z dnia 2011-01-04
PLAY
.
Młodszy Konsultant ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa, Warszawa, Piaseczno
Nr Ref.: AS/Warszawa, AS/Piaseczno, AS/Łowicz lub KK/Szczecin
Wymagania
- Jeśli masz doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej. - Czujesz w sobie żyłkę handlowca i chcesz osiągnąć sukces w sprzedaży. - Cieszy Cię gdy Twoja praca przynosi wymierne efekty. - Pragniesz doskonalić zdolności sprzedażowe w kontakcie z klientem indywidualnym. - Lubisz pracę z klientami i rozwiązywanie problemów. - Chcesz pracować w prężnie rozwijającej się firmie z branży telekom.
Dołącz do nas!
Oferujemy
- Umowę o pracę na zastępstwo, na okres 12 m-cy - Stałe wynagrodzenie oraz system prowizyjny, - Atrakcyjne systemy motywacyjne, - Szkolenia zawodowe. - Ubezpieczenie grupowe
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.