W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników
i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta: najlepsze warunki dla każdego .
T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań.
Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!
Na stanowisku Konsultanta ds. Ponagleń pomogą Ci:
-
Umiejętność prowadzenia asertywnych rozmów o finansach
-
Umiejętność wyszukiwania informacji
-
Nastawienie na realizację celu
-
Gotowość do pracy od poniedziałku do piątku (8-20:30)
-
Inicjatywa i chęć odniesienia sukcesu
U nas będziesz mógł wykorzystać swoją energię i entuzjazm do telefonicznej obsługi Klientów T- Mobile.
Będziesz odpowiedzialny za:
-
Profesjonalną, telefoniczną obsługę Klientów T-Mobile Polska S.A. w zakresie egzekwowana zaległych należności, w tym ustalania terminów płatności i harmonogramów ratalnych
-
Wyjaśnianie Klientom naliczeń wykazywanych na fakturach
-
Informowanie Abonentów o zasadach i sposobach płatności
-
Doradztwo w zakresie produktów i usług świadczonych przez sieć T-Mobile
Koniec gadania, czas na działanie! Zgłoś się już dziś.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.