T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
(umowa zastępstwo)
Zakres zadań:
- Profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów Sieci T-Mobile w zakresie egzekwowania zaległych należności
- Rozpatrywanie wniosków abonenckich dotyczących rat i odroczeń płatności
- Informowanie Abonentów o zasadach i sposobach płatności
- Rozpatrywanie korespondencji od Klientów T-Mobile Polska S.A.
Wymagania:
- Co najmniej średnie wykształcenie,
- Doświadczenie w zakresie windykacji telefonicznej i obsługi klienta będzie dodatkowym atutem,
- Dobra znajomość obsługi komputera,
- Dyspozycyjność - gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym,
- Asertywność i umiejętność negocjacji,
- Komunikatywność,
- Umiejętność pracy w zespole oraz łatwość odnajdywania się w zmieniających się realiach,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu średnio-zaawansowanym
Naszym pracownikom gwarantujemy najlepsze warunki do osiągania wyników i rozwoju, doskonałą atmosferę pracy oraz możliwość budowania swojej kariery wśród ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.