T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Jesteś ambitny i przedsiębiorczy?
Lubisz kontakt z klientami?
Zapraszamy do współpracy z T-Mobile! Razem możemy więcej!
Zadania
- Obsługa procesu aktywacji umów Klientów
- Prowadzenie korespondencji z Klientami i sprzedawcami
- Telefoniczna obsługa Klienta i sprzedawców T-Mobile Polska S.A.
Wymagania
- Co najmniej roczne doświadczenie w pracy związanej z obsługą Klienta
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z Klientami
- Umiejętność realizacji celów zespołowych i samodzielnych zadań
- Umiejętność równoległej realizacji kilku zadań
- Umiejętność organizacji pracy własnej według priorytetów
- Samodzielność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków
- Dyspozycyjność - praca w systemie zmianowym
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich
- Umiejętność pracy w zespole
- Minimum średnie wykształcenie
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.