ENEL-MED istnieje od 1993 roku. Od 2011 roku jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych. Oferuje pełną obsługę medyczną na terenie całego kraju. W skład Grupy ENEL-MED wchodzą przychodnie wieloprofilowe, dwa szpitale, oddziały diagnostyki obrazowej oraz specjalistyczne kliniki: medycyny estetycznej i medycyny sportowej. W ENEL-MED pracuje ok. 2 500 osób, a obsługiwanych jest ponad 700 000 pacjentów.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Jeśli w Twoim życiu przyszedł czas na stałą pracę i zdobywanie nowych doświadczeń lub rozwijanie już posiadanych, to nasze Contact Center jest miejscem dla Ciebie!
Poszukujemy osób, które:
-
zapewnią telefoniczną pomoc naszym pacjentom
-
posiadają minimum średnie wykształcenie
-
dobrze czują się w rozmowie z innymi ludźmi i mają dobrą dykcję
-
chcą się uczyć i rozwijać
-
szukają pracy na stałe
-
potrafią porozumiewać się w języku angielskim
Czym nasza oferta różni się od tradycyjnych Call Centers?
-
oferujemy naprawdę stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (na początek ¾ etatu z możliwością rozszerzenia)
-
nie wymagamy statusu studenta
-
umowy zlecenia proponujemy tylko studentom, którzy będą preferowali taką formę współpracy
-
nie prowadzimy projektów sprzedażowych, a przyjmujemy połączenia od naszych pacjentów, by im pomóc (np. w umówieniu wizyty lekarskiej)
-
dajemy możliwości awansu i podwyższania pensji
-
w rozwoju pracowników pomaga system szkoleń (np. można zdobyć wiedzę i umiejętności
z zakresu obsługi pacjenta) -
mamy bogaty system benefitów (min. system premiowy, wynagrodzenie za brak absencji, opieka medyczna)
-
praca w trybie zmianowym
-
szukamy osób do stałej współpracy, a nie na czasowy projekt
-
oddajemy w Wasze ręce realny wpływ na wizerunek firmy, bo to Wy macie bezpośredni
i często pierwszy kontakt z pacjentami -
jesteśmy polską spółką giełdową, która ciągle się rozwija
Czekamy na Twoje CV!