Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Kierownik Kategorii

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: współtworzenie i realizacja strategii rozwoju kategorii ciąża i dziecko w kanale ecommerce, na podstawie analizy trendów rynkowych i celów biznesowych firmy, analiza sprzedaży oraz oferty produktowej w celu maksymalizacji wyników oraz rentowności oferty produktowej, bieżąca...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Kierownik Marki

Pamapol S.A.
Rusiec
praca stacjonarna
1519 dni temu
Kim jesteśmy?

Jesteśmy wyjątkową grupą ludzi, których łączy doświadczenie, wiedza i tradycja. Firma Pamapol S.A. to spółka dominująca w Grupie Kapitałowej Pamapol i wiodący producent w branży przetwórstwa mięsno-warzywnego, wieloletni lider na rynku w kategorii dań gotowych, warzyw konserwowych i mrożonek marki Kwidzyn. Zatrudniamy obecnie około 1500 osób na terenie całego kraju. Chętnie dzielimy się wiedzą i jesteśmy otwarci na nowe wyzwania. Nieustannie się rozwijając szukamy osób chętnych na stanowisko:
Młodszy Kierownik Marki
Miejsce pracy: Rusiec (pow. bełchatowski)
To pełna wyzwań praca, ale i również ważna rola w dziale marketingu, dlatego poszukujemy osób, które posiadają / wykazują:
  • wykształcenie wyższe: profil ekonomiczny (marketing, zarządzanie, handel zagraniczny);
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • zorientowanie na cel;
  • praktyczną znajomość pakietu MS Office;
  • dobrą organizację pracy własnej, umiejętność planowania oraz zarządzania kilkoma projektami jednocześnie;
  • kreatywność, inicjatywę, nieszablonowe podejście do realizowanych projektów;
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków;
  • systematyczność;
  • wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne;
  • umiejętność pracy w zespole z osobami o odmiennych kompetencjach;
  • entuzjazm i uśmiech na twarzy :)
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego  – dodatkowy atut
Czym zajmuje się Junior Brand Manager w naszej firmie:
  • efektywnie zarządza portfelem produktów w ramach powierzonej kategorii;
  • opracowuje i wdraża plany marketingowe zorientowane na rozwój podległych mu kategorii produktów;
  • koordynuje prace związane ze zmianami w portfelu produktów;
  • inicjuje i bierze aktywny udział w tworzeniu i realizacji procesów wdrożeniowych nowych produktów;
  • analizuje dane sprzedażowe i dystrybucyjne;
  • monitoruje i analizuje dane rynkowe i konsumenckie;
  • tworzy materiały niezbędne do komunikacji marketingowej oraz wytyczne projektowe dla opakowań produktów;
  • analizuje efektywności prowadzonych działań promocyjnych i komunikacyjnych;
  • współpracuje m.in. z osobami odpowiedzialnymi za technologię, zakupy, sprzedaż, R&D;
  • raportuje efekty swoich działań do Dyrektora Marketingu.
Oferujemy:
  • ciekawą i stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość udziału w pasjonujących projektach i poszerzenia doświadczeń zawodowych;
  • pracę w otoczeniu najwyższej jakości produktów;
  • możliwości wzbogacania wiedzy poprzez udział w konferencjach, targach i warsztatach branżowych;

Miejsce pracy – siedziba firmy: 97-438 Rusiec woj. łódzkie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
 

Podobne oferty

  • Młodszy Kierownik Kategorii

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: współtworzenie i realizacja strategii rozwoju kategorii ciąża i dziecko w kanale ecommerce, na podstawie analizy trendów rynkowych i celów biznesowych firmy, analiza sprzedaży oraz oferty produktowej w celu maksymalizacji wyników oraz rentowności oferty produktowej, bieżąca...