Młodszy Inżynier Systemowy Wsparcia Biznesowego
w Dziale Service Desk
Wrocław - Centrala
Jesteśmy międzynarodową firmą handlową, która stawia na efektywność, dynamikę i fair play. Nasz sukces w Polsce tworzy kilkanaście tysięcy zaangażowanych pracowników. Dołącz do nas! Zadbamy o Twoją przyszłość, oferując Ci rozwój zawodowy i możliwość wykorzystania Twoich mocnych stron.
Jakie będą Twoje zadania:
- obsługa klientów wewnętrznych: pracowników centrali, magazynów, marketów
- rejestracja i opracowywanie zgłoszeń na podstawie połączeń telefonicznych, e-maili
- bieżące wspieranie w pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych
- pomoc użytkownikom systemów komputerowych w zakresie rozwiązywania problemów związanych z systemami oraz urządzeniami
- samodzielne rozwiązywanie problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym oraz z funkcjonowaniem systemu informacyjnego
- dokonywanie modyfikacji w systemach wynikających z bieżących potrzeb użytkowników
- aktualizacje oprogramowania urządzeń w ramach funkcjonujących systemów.
Czego oczekujemy od Ciebie:
- umiejętności logicznego myślenia
- szybkiego reagowania
- komunikatywności
- konsekwencji i nastawienia na cel
- odporności na stres
- dokładności, skrupulatności i rzetelności w działaniu
- wysokiej kultury osobistej
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (wskazany poziom minimum B1)
- bardzo dobrej znajomości zagadnień dotyczących systemów komputerowych, sieci oraz urządzeń peryferyjnych
- mile widziane będzie wykształcenie informatyczne i doświadczenie zawodowe w dziale Help Desk, Service Desk itp.
- mile widziane będzie doświadczenie w pracy z użytkownikami komputerów.
Co Ci zapewnimy:
Czekają na Ciebie ciekawe i odpowiedzialne zadania w dynamicznym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunku. Obok różnorodnych możliwości rozwoju zapewnimy Ci atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny.
Buduj razem z nami przyszłość pełną sukcesów!
Aplikuj już dziś na www.kaufland.pl/kariera