Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Zespołu Call Center Warszawa
Młodszy Inspektor w Zespole Contact Center

Młodszy Inspektor w Zespole Contact Center

Wadwicz Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3850 dni temu

Wadwicz sp. z o.o. - to firma z wieloletnim doświadczeniem. Jedną z gałęzi działalności jest Agencja Pracy Tymczasowej (Certyfikat Agencji Zatrudnienia 468). Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:


Młodszy Inspektor w Zespole Contact Center

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: ICC/12/2013

Zadania:
  • obsługa połączeń przychodzących
  • udzielanie wyjaśnień i pomocy Klientom Indywidualnym
  • aktywne promowanie i sprzedaż produktów podczas rozmów z klientami
Wymagania:
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta (projekty sprzedażowe)
  • wykształcenie min. średnie
  • łatwość w korzystaniu z aplikacji komputerowych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (dodatkowy atut)
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
  • miejsce pracy: Warszawa Mokotów
  • formę zatrudnienia: umowa o pracę tymczasową
  • pracę w godz. 8-16/ 9-17
  • stawkę godzinową 12 zł brutto+ premie dla najlepszych
  • pakiet szkoleń wprowadzających
  • opiekę i wsparcie wykwalifikowanej kadry
  • firmowy program lojalnościowy
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i Benefit Systems
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Kierownik Zespołu Umawiania Badań Diagnostycznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 94    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: budowanie i zarządzanie zespołem sprzedażowym, nadzór nad realizacją planów sprzedażowych, monitorowanie efektywności pracy zespołu, prowadzenie szkoleń motywacyjnych i kompetencyjnych,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...