Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
1. Praca w terenie (kontrole obiektów i budów)
2. Stres związany z kontrolą zewnętrzną
3. Stres związany z reprezentowaniem Inspektoratu na zewnątrz (Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Gdańsku, Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, Urząd Miejski w Słupsku, sąd, prokuratura,policja, media)
4. Stres związany z obsługą klientów zewnętrznych (inwestorów)
5. Wymóg rozwoju wiedzy zawodowej potrzebnej do wykonywania pracy wiąże się z wyjazdami służbowymi
6. Stres związany z przestrzeganiem określonych przepisami terminów dot. wykonywanych zadań
7. Stres związany z częstym dostosowywaniem planów i organizacji pracy do zmieniających się okoliczności
8. Stres związany z udzielaniem wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi na trudne pytania, krytyke
9. Dwie windy osobowe - nie zatrzymują się na I piętrze
10. Toaleta dla niepełnosprawnych znajduje się tylko na parterze
11. Samochód służbowy do wyjazdów w teren nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych
12. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
13. Zagrożenie korupcją
Zakres zadań
- Kontrolowanie i przeprowadzanie postępowań administracyjno-wyjaśniająco-dowodowych w celu rozstrzygnięcia decyzyjnego sprawy
- Kontrolowanie budów wg planu i sprawdzanie dokumentów stanowiących podstawę do wykonywania robót oraz sprawdzanie zgodności prowadzonych robót z decyzją pozwolenia na budowę w celu stosowania i przestrzegania obowiązujących przepisów
- Kontrolowanie obiektów użytkowanych w celu sprawdzenia właścicieli z wywiązywania się z obowiązków nałożonych przepisami w zakresie utrzymania i użytkowania obiektów
- Nakładanie aktem prawnym kar z tytułu nielegalnego użytkowania obiektu lub stwierdzonych nieprawidłowości w trakcie obowiązkowych kontroli budowy (obiektu budowlanego) oraz opłat legalizacyjnych z tytułu popełnionej samowoli budowlanej, w celu przymuszenia do działań zgodnych z prawem i doprowadzenia budów do stanu zgodnego z prawem
- Prowadzenie egzekucji administracyjnych, w celu wyegzekwowania obowiązków wynikających ostatecznych decyzji administracyjnych
- Ustalanie zakresu niezbędnych czynności i sporządzanie stosownej dokumentacji stanu po katastrofie budowlanej na miejscu katastrofy w celu likwidacji zagrożenia bezpieczeństwa ludzi, mienia i wyjaśnienia jej przyczyn zgodnie z procedurami
- Prowadzenie prewencyjnych i doraźnych kontroli w celu zapobieżenia zagrożeniu bezpieczeństwa ludzi oraz udzielania odpowiedzi na skargi i wnioski składane przez obywateli
- Współdziałanie z innymi organami, instytucjami oraz inspekcjami w celu uzyskania i wymiany informacji niezbędnych do załatwienia prowadzonych spraw
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie budowlanedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego Doświadczenie w pracy związanej z procesem inwestycyjnym, w prowadzeniu postępowań administracyjnych na stanowisku o podobnym zakresie zadań
- Komunikatywność, przygotowanie do merytorycznego i klarownego uzasadnienia własnych decyzji i sposobu postępowania, samodzielność i sprawność w działaniu, rzetelność i terminowość, skuteczność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- prawo jazdy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, technicznych, umiejętność współpracy, umiejętności analityczne i inicjatywa
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-15 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:ul. Jana Pawła II 1, 76-200 Słupsk
(pok. 246, IIp)
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane