Młodszy Inspektor Nadzoru Budowlanego
Miejsce pracy: Łódź, ul. Warecka 3
Nr ref.: 144024 / 18.10.2024
Czym będziesz się zajmować:
- przeprowadzanie inspekcji budów i innych obiektów budowlanych
- przeprowadzanie inspekcji obiektów użytkowanych
- przeprowadzanie kontroli obowiązkowych
- prowadzenie postępowań dotyczących wyjaśniania przyczyn powstawania katastrof budowlanych
- przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych i innych pism
- prowadzenie postępowań w zakresie odwołań, zażaleń, rozpatrywania skarg
- gromadzenie i analiza materiału dowodowego
- współpraca z organami administracji publicznej
- inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łodzi
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
- Wykształcenie: średnie budowlane
- Doświadczenie zawodowe
- uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie
- znajomość ustaw: Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- umiejętność komunikacji, dobra organizacja pracy
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później)
- Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Doświadczenie zawodowe
- Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
- Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
- Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
- Miejsce parkingowe na terenie urzędu
- Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
- Dodatki za staż pracy (od 5% płacy zasadniczej po 5 latach pracy, do 20% po 20 latach pracy)
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne "13"
- Nagrody jubileuszowe
- Nagrody roczne
- Możliwe narody miesięczne, kwartalne, półroczne
- 6 miesięczne odprawy emerytalno-rentowe
Dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy:
- Praca poza siedzibą urzędu polegająca na przeprowadzaniu na terenie powiatu M. Łódź kontroli/oględzin (najczęściej jednoosobowo) trwających około 3 godzin dziennie.
- Do dyspozycji 4 samochody służbowe bez kierowcy; w przypadku braku prawa jazdy konieczność poruszania się środkami komunikacji miejskiej.
- W trakcie wykonywania czynności kontrolnych możliwa praca na wysokości i narażenie na zmienne warunki atmosferyczne.
- Praca biurowa - około 5 godzin dziennie.
- Do dyspozycji - komputer stacjonarny lub laptop.
- Siedziba urzędu znajduje się na II piętrze w budynku z podjazdem i z windą ale z barierami architektonicznymi dla osób niepełnosprawnych, tj. niedostosowane pomieszczenia higieniczno-sanitarne, wąskie korytarze, małe, ciasne pomieszczenia biurowe.
Dodatkowe informacje
- Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
- Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
- Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
- Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
- Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
- Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
- Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
- Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
- Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
- Dodatkowych informacji udziela: Elżbieta Krzepińska, referent ds. kadrowo-płacowych w Referacie Organizacyjno-Administracyjnym, tel. (42) 655-80-36 w. 2
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
- I etap: weryfikacja formalna ofert
- II etap: rozmowa kwalifikacyjna
- Pracę możesz rozpocząć od: 2024-12-02
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia uprawnień budowlanych
- Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r. kandydat/ka nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
Wzory oświadczeń:
- https://nabory.kprm.gov.pl/uploads/owiadczenie-w-zwizku-z-ubieganiem-si-o-stanowisko-niebdce-wyszym-stanowiskiem-w-subie-cywilnej-pdf-177kb.pdf
Aplikuj do: 4 listopada 2024
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
W formie papierowej na adres: 91-202 Łódź, ul. Warecka 3
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego.
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.