Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Inspektor Call Center

Wadwicz Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
3943 dni temu

Wadwicz sp. z o.o. - to firma z wieloletnim doświadczeniem. Jedną z gałęzi działalności jest Agencja Pracy Tymczasowej (Certyfikat Agencji Zatrudnienia 468). Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:


Młodszy Inspektor Call Center

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: ICC/01/14
Zadania:
  • telefoniczna obsługa zarówno obecnych jak i nowych Klientów
  • nawiązywanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
  • aktywne promowanie i sprzedaż produktów firmy
  • dbanie o dobry wizerunek firmy i utrzymywanie standardów Obsługi Klientów
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie
  • min 6 miesięczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (projekty obsługowo sprzedażowe przez telefon – wymóg niezbędny)
  • znajomość i umiejętność wykorzystania podstaw aktywnej sprzedaży
  • łatwość w korzystaniu z komputera i aplikacji komputerowych
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
  • wysoka kultura osobista, dobra dykcja
  • umiejętność pracy w zespole
  • doświadczenie w sektorze bankowym (mile widziane)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (mile widziane)
Oferujemy:
  • formę zatrudnienia: umowa o pracę tymczasową
  • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie świadczącej usługi dla sektora finansowego
  • pracę w systemie jednozmianowym
  • stawkę 12 zł brutto/h
  • pakiet szkoleń wprowadzających
  • opiekę i wsparcie wykwalifikowanej kadry
  • bardzo dogodną  lokalizację - Warszawa Mokotów
  • miłą atmosferę i przyjazne warunki pracy
  • firmowy program lojalnościowy
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i Benefit Systems
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...