- zapewnienie wsparcia w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez pracowników zarówno zdalnie, jak i bezpośrednio,
- diagnozę oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem użytkowników,
- udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji,
- przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych stanowisk pracy w Centrali oraz na potrzeby uruchamiania oddziałów Banku w całej Polsce,
- instalowanie i konfigurowanie oprogramowania oraz wsparcie dla systemów wewnętrznych,
- zarządzanie licencjami oraz certyfikatami w Banku.
- zarządzanie systemem ewidencji sprzętu komputerowego.
Poszukujemy osoby, która:
- bardzo dobrą znajomość systemów z rodziny Microsoft Windows,
- bardzo dobrą znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,
- podstawową znajomość funkcjonowania sieci lokalnych, zagadnień z zakresu sieci LAN i WAN,
- umiejętność instalacji, obsługi, konfiguracji sprzętu komputerowego i peryferyjnego,
- umiejętność diagnozowana i usuwania podstawowych awarii sprzętu komputerowego użytkownika końcowego,
- doświadczenie w budowaniu standardów i dokumentacji dotyczącej oprogramowania,
- wykształcenie o profilu informatycznym (lub w trakcie nauki),
- znajomość zagadnień związanych z VPN;
- znajomość Active Directory,
- doświadczenie w obsłudze klienta /HelpDesku IT/ dziale wsparcia IT
- pracować w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy,
- mieć stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
- korzystać z bogatego pakietu benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku)
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.
Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.
Poznaj
Bank Pocztowy S.A.
Bank Pocztowy świadczy bezpieczne i proste usługi finansowe w placówkach własnej sieci, a także w Urzędach Pocztowych na terenie całego kraju. Specjalizujemy się w najprostszych produktach bankowych oferowanych w polskich złotych dla Klientów detalicznych, a także Klientów instytucjonalnych. Prowadzimy również działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.Kluczowa jest dla nas atmosfera pracy, sprzyjająca rozwijaniu nowych inicjatyw i poszerzaniu wiedzy. Jesteśmy nastawieni na osiągnięcie celów biznesowych, które są dla nas najważniejsze. Wierzymy, że dobry zespół zrealizuje nawet najbardziej wymagające projekty. Możesz się o tym przekonać, gdy dołączysz do naszej firmy.