Jesteśmy trzecią siłą sektora bankowego w Polsce, częścią międzynarodowej Grupy Santander, jednej z największych grup finansowych świata i największej instytucji finansowej w strefie euro.
Tworzymy zgrany zespół złożony ze wspaniałych ludzi. Chcemy się rozwijać z Tobą, dlatego proponujemy Ci pracę na pełen etat – w Centrum Bankowości Telefonicznej.
Centrum Bankowości Telefonicznej to najlepszy początek kariery w bankowości, przyjazna atmosfera, ciągły rozwój i świetna wizytówka na przyszłość.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pakiet szkoleń (w tym płatne od pierwszego dnia szkolenie adaptacyjne),
- elastyczny czas pracy,
- opiekę medyczną,
- pakiet benefitów,
- atrakcyjny system premiowy+ nagrody w konkursach,
- możliwość awansu,
- pracę blisko centrum w nowoczesnym budynku.
- lubisz pracować w zespole i rozmawiać z ludźmi,
- działasz z energią i zaangażowaniem,
- masz już za sobą doświadczenie w kontakcie z Klientem,
- masz minimum średnie wykształcenie,
- dobrze radzisz sobie z pakietem MS Office,
- możesz pracować w różnych porach dnia - (w Centrum Bankowości Telefonicznej pracujemy w systemie zmianowym 24/7 przez 365 dni w roku),
- posługujesz się językiem angielskim lub hiszpańskim (nie musisz, ale byłoby świetnie!).
- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących,
- rozpoznawanie potrzeb Klientów,
- budowanie długotrwałych relacji z Klientem,
- aktywna sprzedaż produktów,
- wsparcie Klientów w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań.
Zacznij karierę w Centrum Bankowości Telefonicznej. Poznasz nasz Bank od podszewki i będziesz gotowy do rozwoju kariery w innych jednostkach. Praca u nas to gwarancja stabilnej przyszłości.