Kelly Services Poland Sp. z o.o. powstała w 2007 roku przejmując działającą od roku 1999 firmę Talents Polska. Jest częścią amerykańskiej globalnej firmy Kelly Services Inc., lidera w branży pozyskiwania pracowników. Kelly oferuje szeroki zakres usług, w tym rekrutacje stałe i czasowe, executive search oraz outsourcing i doradztwo personalne. Obsługując Klientów z całego świata Kelly Services corocznie zapewnia zatrudnienie ponad 540,000 pracownikom na całym świecie. Dochód firmy w 2013 roku wyniósł $5,4 miliarda.
Jako jedna z największych agencji doradztwa personalnego na rynku, Kelly obsługuje klientów na całym świecie, włączając w to wiele znanych międzynarodowych firm i 99% z firm zaliczających się do grupy Fortune 500.
Kelly w Polsce oferuje przede wszystkim usługi search&selection i pracowników czasowych z możliwością stałego zatrudnienia oraz kontraktorów IT. Specjalizacje, w których posiadamy największe doświadczenie obejmują następujące działy: IT i inżynieria, finanse i księgowość, kadry i płace, sprzedaż i marketing, administracja biurowa jak również kadra dla sektora outsourcingu (BPO, SSC, Call/Contact Center).
Dla jednego z naszych Klientów, aktualnie poszukujemy osób na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Opieka nad Klientem w zakresie kampanii reklamowych AdWords;
- Rozumienie potrzeb i wątpliwości klienta i na tej podstawie dobieranie najlepszych rozwiązań;
- Bliska współpraca z innymi działami firmy min. Product Development i Customer Support (w języku angielskim);
- Kontrola satysfakcji klienta ze wskaźnika ROI oraz wsparcie dla zespołów sprzedażowych;
- Analiza danych i przedstawianie ich w postaci kreatywnych i efektywnych prezentacji.
Wymagania:
- Płynna znajomość języka angielskiego;
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i w piśmie zarówno w języku angielskim jak i polskim;
- Orientacja na klienta, uprzejmość, dokładność i dobra organizacja pracy własnej;
- Zainteresowanie Online Mediami i AdWords.
Oferujemy:
- Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie;
- Pracę u jednego z najlepszych pracodawców na świecie;
- Kompleksowe szkolenia z zakresu produktu Google AdWords;
- Stały kontakt z językiem angielskim;
- Pracę w fantastycznym zespole.