Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
- Posiada doświadczenie w branży Call Center/ Contact Center
- Ma minimum średnie wykształcenie
- Zna techniki sprzedaży
- Jest samodzielna i systematyczna w działaniu
- Sprawnie obsługuje komputer
- Posiada praktyczną znajomość standardu rozmowy telefonicznej
- Potrafi ocenić efekty działań w celu ewaluacji oraz wzrostu efektywności
- Łatwo nawiązuje kontakty, posiada wysokie zdolności interpersonalne i determinację w działaniu
- Jest nastawiona na osiąganie najlepszych wyników sprzedażowych
- Realizacji kampanii sprzedażowych, które obejmują obecnych Klientów Banku
- Aktywnej sprzedaży produktów Banku przy połączeniach wychodzących
- Budowaniu pozytywnego wizerunku Banku na rynku oraz kształtowanie świadomości marki
- Doradztwie w zakresie produktów Banku
- Realizacji planów sprzedażowych
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- System płatnych szkoleń podnoszących kwalifikacje
- Wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej/ trenerskiej
- Pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce
- Stałe godziny pracy: 9-17, 11-19, od poniedziałku do piątku
- Motywacyjny system wynagrodzenia- podstawa oraz system premiowy
- Bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
- Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczeń w dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w strukturach Banku