Młodszy archiwista

Archiwum Państwowe w Łodzi
Łódź
młodszy specjalista (junior)
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa8 dni temu
Archiwum Państwowe w Łodzi
Dyrektor Archiwum Państwowego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Młodszy archiwista
Miejsce pracy: Łódź
Ogłoszenie o naborze Nr 139034

Warunki pracy

- kontakt z dokumentacją zanieczyszczoną, zainfekowaną mikrobiologicznie


- wysiłek fizyczny


- praca częściowo wymagająca pozycji stojącej

Zakres zadań

  • Udostępnia materiały archiwalne do czytelni, konserwacji i reprografii oraz poza Archiwum, a także zajmuje się ich zwrotem do magazynów archiwalnych
  • Przygotowuje materiały archiwalne do udostępnień wewnętrznych i zewnętrznych
  • Prowadzi profilaktykę konserwatorską związaną z odkurzaniem materiałów archiwalnych i ich przepakowywaniem w odpowiednie opakowania ochronne
  • Przeprowadza skontrum zasobu archiwalnego
  • Zabezpiecza należyte przechowywanie oraz racjonalne rozmieszczenie zasobu w magazynach archiwalnych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-06-28 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Łodzi
Plac Wolności 1
91-415 Łódź

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obiegu dokumentów

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Odbieranie i porządkowanie dokumentów. Elektroniczna i papierowa archiwizacja dokumentów z odpowiednimi oznaczeniami. Skanowanie umów i wprowadzanie ich do systemu komputerowego. Udostępnianie dokumentów uprawnionym osobom i zarządzanie ewidencją. Tworzenie miesięcznych...
  • Asystent Prawny / Asystentka Prawna - Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    AZONIK sp. z o.o.   Białystok    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Jako Asystent/ka prawny/na/Specjalista/ka ds. administracji będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie działu prawnego oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura. Obowiązki: Przyjmowanie, rejestrowanie oraz archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej działu prawnego. Koordynowanie...
  • Specjalista w Biurze Administracji

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne zadania: Realizowanie zadań w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów m.in.:. przygotowywanie informacji/ opinii w zakresie funkcjonowania elektronicznego obiegu dokumentów; aktualizacja instrukcji użytkownika systemu i procedur pracy; wsparcie dla pracowników w obsłudze systemu;...
  • Specjalista ds. Administracji (K/M)

    DMT Packaging sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne zadania na tym stanowisku to: Prowadzenie rejestru korespondencji; Nadzór nad umowami z usługodawcami; Obsługa programu księgowego i współpraca z Biurem Księgowym; Archiwizacja dokumentów; Administracyjne wsparcie działów firmy w realizacji ich zadań; Od Kandydatów/Kandydatek...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi biurowej

    Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Profesjonalne zarządzanie korespondencją firmy; Administracja umów z partnerami i współpraca z firmami zewnętrznymi; Kompetentna obsługa systemów księgowych i wsparcie dla księgowości; Efektywne archiwizowanie dokumentacji; Operacyjne wsparcie biurowe dla innych działów...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Zespole Dokumentacji Podręcznej

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    Główny zakres obowiązków: przyjmowanie dokumentów spraw bieżących; ewidencjonowanie otrzymanej dokumentacji; terminowe rejestrowanie przyjętych dokumentów oraz zakładanie w wersji papierowej i elektronicznej nowych teczek dla przyjętej dokumentacji, a także nadawanie sygnatur na...