Młodszy Analityk w Dziale Badań Marketingowych
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- analizowanie wyników badań oraz danych rynkowych,
- przygotowywanie zestawień na podstawie danych sprzedażowych
- wyciąganie wniosków na podstawie różnych źródeł informacji
- przygotowywanie raportów, ankiet/kwestionariuszy
- realizacja, koordynowanie projektów badawczych
- poszukiwanie rozwiązań do zapytań ad-hoc
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (Socjologia, Psychologia, Metody Ilościowe)
- min. roczne doświadczenie w agencji badawczej lub w Dziale Badań Marketingowych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook, Access)
- mile widziana znajomość programu SPSS
- zainteresowania badaniami marketingowymi oraz rynkiem FMCG
- ukierunkowanie na cel, umiejętność pracy w zespole, otwartość, samodzielność
Mamy Ci do zaoferowania:
- ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku w jednej z czołowych, globalnych firm handlowych (Metro Group)
- możliwości rozwoju i budowania ścieżki kariery w różnych obszarach związanych z działalnością sieci handlowej
- atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie kart sportowo-rekreacyjnych, dofinansowanie do posiłków, zniżki na zakupy w MAKRO)
- bezpłatny parking do dyspozycji Pracowników
- duży zakres samodzielności, przyjazną i nieformalną atmosferę pracy
MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.
Poznaj
MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Dlaczego warto?
MAKRO jest częścią METRO Group, jednego z największych na świecie koncernów handlowych, oferuje swoim Klientom produkty najwyższej jakości po możliwie najniższych cenach. Jesteśmy najnowocześniejszą, samoobsługową hurtownią dla przedsiębiorców i ludzi biznesu.
Proces rekrutacji
- Krok Analiza CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Podpisanie umowy