Firma Canpol towarzyszy mamom od prawie 30 lat.
Czuwamy nad udanym startem macierzyństwa i pomagamy przezwyciężać pierwsze trudności z nim związane. Najważniejszymi produktami są akcesoria do karmienia i uspokajania niemowląt, a także produkty niezbędne przy pielęgnacji noworodka. Nasze produkty spełniają najbardziej wymagające europejskie normy jakościowe i wymogi bezpieczeństwa.
Nasz asortyment jest nieustannie ulepszany i modyfikowany dostosowując się do zmieniających się potrzeb matek i ich dzieci. W związku z intensywnym rozwojem naszego biznesu poszukujemy pracownika na stanowisko:
Zatrudniona na tym stanowisku osoba, odpowiedzialna będzie za administrację systemami wsparcia sprzedaży, oraz tworzenie, utrzymanie i rozwój raportowania danych.
- Tworzenie syntetycznych raportów i analiz sprzedaży
- Administracja danymi, dbałość i monitoring jakości danych w systemach bazodanowych
- Rozwój pulpitów informacyjnych (dashboardów) na potrzeby Działu Sprzedaży
i Marketingu - Wsparcie analityczne Działu Sprzedaży, poprzez tworzenie analiz porównawczych
i raportów ad-hoc
- Bardzo dobra znajomość Ms Excel (tabele przestawne)
- Umiejętność tworzenia przejrzystych raportów, tabel i pracy na dużych zbiorach danych
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
- Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność realizacji zadań pod presją czasu
- Dobre zdolności komunikacyjne, łatwość budowania relacji
- Sporządzanie dashboardów w Tableau lub znajomość innych narzędzi BI
- Przygotowywanie autorskich analiz Excelu i Tableau oraz wykazywanie się inicjatywą w tym zakresie
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość ciągłego rozwoju i doskonalenia
- Pakiet socjalny (dofinansowanie opieki medycznej I karty Benefit)
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę